آماده باش کامل نیروها و تجهیزات در سایت های برف روبی شمال تهران

نیروهای انسانی و تجهیزات در سایت های برف روبی شمال تهران آماده خدمات رسانی شبانه روزی به شهروندان به هنگام بارش ها هستند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمیدرضا حاجوی شهردار این منطقه در بازدید سرزده از سایت مرکزی برف روبی گلچین، ولنجک، جمشیدیه و انهار و مسیل های شمال تهران، وضعیت نیروهای عملیاتی، تجهیزات برف روبی، نحوه هدایت آبهای سطحی، نگهداشت شهر و پیام های شهروندان در سامانه 137 را رصد کرد و از همه عوامل و نیروهای مستقر در ستاد برف روبی و منطقه که به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا خدمات رسانی به شهروندان را بدون وقفه انجام دهند، تشکر کرد.

وی بارش باران و برف را نعمت الهی دانست و گفت: همه امکانات ، تجهیزات و عوامل ستاد برف روبی و خدمات شهری به صورت آماده باش هستند و منطقه در آمادگی کامل جهت بارش این نعمت های الهی قرار دارد و برای آرامش شهروندان از هیچ خدمتی فروگذار نمی کند.

حاجوی خاطر نشان ساخت: میزان بارش در منطقه یک به دلیل موقعیت جغرافیایی آن از متوسط شهر تهران بیشتر است و این امر آمادگی همه جانبه نیروهای خدمات رسان را می طلبد که در حال حاضر این آمادگی وجود دارد و نیروهای همه حوزه های اجرایی پای کار هستند تا با تلاش شبانه روزی از بروز هر گونه اتفاق و نابسامانی در خدمات رسانی به شهروندان جلوگیری کنند.

وی همچنین از شهروندان خواست با مشارکت خود مدیریت شهری منطقه را یاری و از ریختن هرگونه زباله در انهار و رودخانه ها پرهیز کنند و از استقرار در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و نقاط مرتفع جدا خودداری کنند.

۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 14388

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =