بازدید شبانه مدیران سازمان مدیریت پسماند از نحوه عملکرد پیمانکاران

مدیران سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، در بازدید شبانه خود به ارزیابی عملکرد پیمانکاران در منطقه ۴ تهران پرداختند.

شادی مالکی معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر، در تشریح جزئیات بازدید شبانه و جلسه ارزیابی عملکرد پیمانکاران در منطقه ۴ تهران گفت: با اعلام مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند بنا شد ارزیابی، نظارت و کنترل عملکرد مناطق ۲۲گانه و پیمانکاران خدمات شهری، مورد بررسی ویژه قرار گیرد.

امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران افزود: در همین راستا شبانه و با اوج‌گیری فعالیت‌های پیمانکاران و با حضور مدیر اداره ارزیابی و نظارت سازمان مدیریت پسماند، معاون خدمات شهری و محیط زیست، مدیر بازرسی منطقه، به همراه شهرداران نواحی و پیمانکاران خدمات شهری ضمن برگزاری جلسه، از فعالیت‌های اجرایی عوامل مدیریت پسماند و پیمانکاران در منطقه ۴ بازدید شد.

مالکی با تاکید بر این نکته که در جلسه و بازدید شبانه مشکلات و مطالبات پیمانکاران مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص نحوه عملکرد آن ها نکات مورد نیاز و تذکرات لازم داده شد، گفت: در ادامه از محل اسکان کارگری در منطقه و نحوه نظافت و رفت و روب نیز بازدید شد.

او افزود: پس از این نشست و بازدید میدانی، اقدامات لازم برای رفع بعضی نواقص اسکان‌های کارگری و مشکلات مالی پیمانکاران انجام شد.

به گزارش خبرنگار شهر، رضا سیفی دستیار رسانه ای شهردار تهران نیز شب گذشته در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از بازدید شبانه و سرزده علیرضا زاکانی شهردار تهران از ایستگاه های برف روبی و بخش پسماند مناطق ۳ و ۴ خبر داده بود.

۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 14452

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =