تجهیز ۱۶ سایت برف روبی همزمان با آغاز فصل سرما

مهدی صالحی با اشاره به برگزاری مانور برف‌روبی گفت: با آمادگی کامل نیروهای عملیاتی و تجهیزات و ماشین آلات برف‌روبی، در صورت بارش برف به خوبی به شهروندان خدمات رسانی می کنیم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، شهردار منطقه در مانور برف روبی که در بوستان نهج البلاغه برگزار شد، با اشاره به آمادگی و توان حداکثری منطقه برای مدیریت بارش های فصلی گفت:این مانور با هدف آمادگی و هماهنگی بیشتر بین نیروهای مستقر در نواحی، آشنایی رانندگان وسایل نقلیه سنگین با طرح زمانبندی، مسیرهای تعیین شده، شرح وظایف هر یک و بررسی وضعیت مکانیکی ماشین آلات و رفع نواقص احتمالی برگزار شد.

او ادامه داد: شهرداری منطقه دو با جانمایی و آماده سازی سایت های برف روبی در نواحی ۹گانه ، سایت مرکزی و سایت های بزرگراهی برای بارش‌های پاییزی و زمستانی آماده شد.              

شهردار منطقه دو گفت: ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات شامل کامیون‌های نمک پاش مکانیزه، کامیون‌های تیغه دار، کمپرسی ده چرخ، کامیونت خاور، نیسان وانت، لودر، بیل مکانیکی و بابکت و نیروهای اپراتور مجهز و آموزش دیده آماده خدمات رسانی در روزهای برفی هستند.

او افزود: به منظور هم افزایی در خدمت رسانی به شهروندان هماهنگی های لازم  با پلیس راهور، آتش نشانی و سایر دستگاه های خدمات رسان صورت گرفته است تا عملیات برف روبی به خوبی انجام شود.

صالحی بیان کرد: همزمان با تجهیز ۱۶ سایت برف روبی ، ۲۵۰دستگاه مخزن شن مخصوص در معابر اصلی و فرعی جانمایی و در آن ها کیسه شن مخصوص برای دسترسی شهروندان قرار داده شده است تا در مواقع ضروری و پیش از رسیدن نیروهای برف روب اقدام به بازگشایی معبر شود.

۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
کد خبر: 14494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =