رسیدگی شهردار منطقه ۱۵ به مسائل شهروندان در مسجد وفا

سیدمهدی صباغ گفت: در ادامه برپایی میز خدمت در مساجد و خدمات رسانی به شهروندان، باحضور در مسجد وفا واقع در محله شوش به درخواست های شهروندان رسیدگی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، شهردار منطقه در این دیدار با اشاره به سیاستهای مسجدمحور و محله محور شهرداری و اهمیت دیدار بی واسطه با شهروندان برای مدیران شهری گفت: برنامه های اجرایی محلات با هماهنگی شورایاران، نخبگان و  معتمدان محلی در حال انجام است و بازدیدهای محلی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ملاقات های مردمی در مساجد و دیدارهای هفتگی در منطقه نیز آغاز شده و در سرلوحه امور قرار دارد.  

او افزود: با توجه به اشرافیت به مسائل محله و برنامه ریزی که برای حوزه ها داریم و پیگیری طرح نگهداشت محله ها؛ با هماهنگی و همکاری مساجد در جهت ارتقای کیفیت زندگی و خدمات به شهروندان تلاش می کنیم.  

شهردار منطقه به بررسی مسائل مطروحه  از سوی شهروندان نظیر سدمعبر، ضایعاتی ها، شست و شوی معابر، معتادان متجاهر و ... پرداخت و گفت: تلاش برای رفع مشکل محله ها وظیفه ماست و تمامی این موضوعات به ویژه  پلمپ ضایعاتی ها و ساماندهی سدمعبر در محله با هماهنگی دادستانی و نیروی انتظامی آغاز شده و در حال انجام است.

شایان ذکر است؛ پیش از این دیدار شهردار منطقه و هیات همراه با حضور در منزل شهید علی اصغر صفر مظاهری و عیادت از مادر والامقام شهید و دلجویی از ایشان گفت: با توجه به لزوم تکریم خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، این موضوع را در دستور کار قرار دادیم و از صمیم قلب از خانواده معزز شهدا می خواهم با دعای خیرشان ما را یاری کنند تا بتوانیم در این منطقه که خاستگاه شهدای گرانقدر است ادای دین کرده و خدمتگزار خوبی برای این عزیزان باشیم.

۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 14529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =