تمام تلاش مدیریت شهری بازسازی اعتماد شهروندان است

جلسه بررسی طرح تحول نگهداشت شهر به ریاست شهردار منطقه۲۱ و با حضور نمایندگان معاونت هماهنگی امور مناطق، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه، شهرداران نواحی و مدیران ارشد اجرایی این منطقه در سالن کنفرانس دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این نشست گفت: طرح تحول شهر تهران در حوزه نگهداشت که توسط شهردار پایتخت به مناطق ابلاغ شده، می‌تواند با هم‌افزایی هرچه بیشتر مدیران و کارکنان به بهترین نحو ممکن محقق شود.

او ادامه داد: طرح تحول نگهداشت شهر، حرکتی مثبت و زیبا با هدف ثبت خاطرات خوش و لحظات شیرین برای شهروندان است و درنهایت برای تبدیل شهر تهران به عنوان الگویی موفق برای جهان اسلام گام خواهد برداشت.

کاشانی پور تاکید کرد: از نخستین روز حضورم در منطقه۲۱ از معاونین و مدیران خواستم تا با ثبت دقیق وضعیت موجود و ارائه گزارش آن در اسرع وقت، نسبت به رفع به موقع و برطرف کردن مشکلات احتمالی شهروندان در حوزه های مختلف شهری اقدام کنند.

او افزود: مدیریت شهری با شناخت دقیق ظرفیت‌ها و امکانات موجود می تواند قدم در راه پیشرفت و نیل به اهداف مد نظر طرح تحول نگهداشت شهر بردارد. در انجام برنامه ریزی ها می بایست توقعات مردم و فلسفه وجودی طرح مورد نظر واقع شود.

شهردار منطقه۲۱ با اشاره به اصل اساسی و اولویت هم پوشانی و تطابق فلسفه ذاتی طرح و توقعات شهروندی گفت: استراتژی مدیریتی با احصاء نقاط ضعف و قوت، شناخت دقیق فرصت ها و تهدیدها و اتخاذ انواع استراتژی های جابجایی دنبال می شود.

او در این خصوص یادآور شد: راهبرد و استراتژی ما در مدیریت شهری منطقه۲۱ فقط کتابی نیست؛ بلکه میدان عمل ما شهر ماست. اولویت تامین و ارتقای سطح سرانه‌های خدماتی در سطح تمامی محله های ۱۳گانه منطقه با دو اصل اساسی حرکت و برکت مطرح است.

او گفت: لازمه مدیریت موفق عمل و حرکت عالمانه و به روز است و خوشبختانه ما پیروی مکتب و منشی هستیم که در آن به صراحت بیان شده که "اگر مومن دو روزش یکسان باشد، زیانکار است". امروزمان باید بهتر از دیروز و فردایمان بهتر از امروز باشد.

شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به مصرع "موجیم که آسودگی ما، عدم ماست"؛ افزود: به صورت مستمر باید به سمت جلو حرکت کرد. حرکت در مسیر احسن و توجه به "اصل حوّل حالنا"، باید سرلوحه فکری و عملیاتی مدیران شهری منطقه در پیشبرد برنامه ها قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه شهرداری تهران بهترین و تنها ارگانی است که به طور مستقیم با شهروندان در ارتباط است، گفت: شهروند با خروج از منزل  حاصل کار ما را می بیند، با نگاه به درختان و گلها ثمره تلاش همکاران ما را می نگرد؛ و چه سعادتی از این بالاتر که تصویر ارائه شده انرژی مثبت و اصل تحول و پویایی را به بیننده انتقال دهد.

کاشانی پور با اشاره به مدل مدیریت شهری مهدوی یادآور شد: شهر آباد، شهر پیشرو و شهروندان مکرّم و برخوردار؛ مدلی است که هم مطالبات بر حق شهروندان را محقق می سازد،هم در راستای بیانیه گام دوم انقلاب بوده و هم موجب آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت بقیه الله خواهد شد.

۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 14552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =