ناحیه ۶ منطقه ۳ چهارمین مقصد مدیران حراست کل

در سلسله بازدیدهای شهردار تهران در قالب پویش قرار خدمت، رئیس حراست کل شهرداری تهران به همراه جمعی از مدیران حراست کل، در ناحیه ۶ منطقه ۳ حضور یافتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی حراست کل، بعد از نماز صبح و زیارت قبور شهدا در امام زاده اسماعیل (ع)، پیراردی شهردار ناحیه ۶ به همراه همکاران دیگر، گزارشات خود را ارائه دادند.

ایجاد خط ویژه برای خودروهای امدادی دغدغه اصلی ناحیه
شهردار ناحیه ۶ در خصوص گره‌های ترافیکی موجود در میدان ونک و خیابانهای اطراف، آن را یکی از مهمترین چالشهای موجود در سطح ناحیه مطرح کرد.

او گفت: در صورت بروز حادثه و نیاز به خودروهای امدادی، با ترافیک موجود، به هیچ عنوان امکان کمک رسانی در زمان مناسب وجود ندارد، به همین دلیل ایجاد خط ویژه برای اینگونه خودروها بسیار ضروریست.

محمد مقدم، رئیس کل حراست شهرداری تهران پس از استماع گزارش ها، ضمن تاکید بر احقاق حقوق شهرداری تهران، ایجاد این خط ویژه را در صورتی که مطالعات و بررسی های تخصصی آن انجام شود و مراجع ذیصلاح نظر مساعد خود را اعلام کنند، برای مدیریت بحران در مواقع مختلف، بسیار مهم دانست و دستوراتی در این باره صادر کرد.

ارائه خدمات بر مبنای نیازهای هر محله
مقدم در ادامه این جلسه عنوان کرد: ضروری است در مناطق مختلف آنالیز جمعیتی بر پایه اطلاعات مختلف، صورت بگیرد تا بر مبنای آن بتوان برنامه های مناسبی برای شهروندان طرح ریزی کرد و متناسب با ظرفیت موجود خدمات شهری را توسعه دهیم.

گودهای رها شده، آتش زیر خاکستر
پس از این جلسه، مدیران حراست کل بازدید میدانی از سطح ناحیه را آغاز کردند. اولین مقصد، گود رها شده ای بود که به گفته شهردار ناحیه بیش از ۵ سال است رها شده. مالک ساختمان مجاور این گود با دیدن رئیس حراست کل، به سرعت خود را به او رساند و از او درباره تعیین تکلیف این گود کمک خواست چرا که هر گونه بی توجهی به این مساله، افزایش احتمال تخریب ساختمانهای اطراف را در پی دارد و می تواند صدمات جبران ناپذیری را به وجود بیاورد.
رئیس حراست این موضوع را جزو اولویت های طرح در جلسه نظارت ستادی منطقه که با حضور شهردار تهران برگزار می شود، مطرح کرد.

ساختمان های شهرداری، متعلق به مردم است
مقصد بعدی، بازدید از چند ساختمان متعلق به شهرداری تهران بود. یکی از این ساختمانها سرای محله کاووسیه بود. ساختمانی که متعلق به شهرداری تهران است و اهالی محل امید دارند، با حضور رئیس حراست کل، درب های آن در آینده ای نزدیک به روی آنها گشوده شود؛ چرا که چند ماهی می شود به دلایل مختلف این ساختمان به متروکه ای تبدیل شده است.

مقدم، با تاکید بر اینکه ساختمانهای شهرداری تهران متعلق مردم است بیان کرد حتما سرانه خدمات فرهنگی و اجتماعی ناحیه باید افزایش پیدا کند و دستورات لازم در خصوص ارائه پیگیری های حقوقی و تعیین تکلیف این ساختمان و دیگر ساختمانهای اینچنینی را صادر کرد.
چندین طرح و پروژه مختلف در سطح ناحیه، مقاصد دیگر مدیران حراست کل بود و پس از آن فهرست مهمترین چالشهای و موانع موجود جهت طرح در جلسه نظارت ستادی، تهیه شد.

۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 14572

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =