اجرای ۱۴ ویژه برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته بسیج مستضعفین

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۴ گفت: ویژه برنامه های هفته بسیج مستضعفین امسال در قالب ۱۴ برنامه و مراسم فرهنگی اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مجید سمنانی با اعلام این خبر و با بیان اینکه تلاش می شود با تمام ظرفیت ها و رعایت پروتکل ها برنامه های هفته بسیج اجرایی شود، گفت: به منظور تبیین توانمندی ها و ظرفیت های بسیج در جلوگیری از نفوذ دشمن و هم افزایی و تعامل با تمامی ارگان ها در خصوص مبارزه با مشکلات و دستگیری از نیازمندان، ویژه برنامه های فرهنگی بسیج با مشارکت تمامی حوزه ها از اول آذر ماه آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.
او افزود: اجرای طرح برکت علوی با هدف حل مشکلات معیشتی و کمک به نیازمندان منطقه ۴ از ابتدای هفته بسیج در محله های کم برخوردار اجرا می شود.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۴ گفت: این طرح در محل عرضه نیازهای ضروری مردم نظیر نانوایی‌ها، قصابی‌ها، سوپرمارکت‌ها و میوه فروشی‌ها اجرا می‌شود.
سمنانی اضافه کرد: همزمان با آغاز هفته بسیج علاوه بر فضاسازی محیطی با شعار محوری سال ۱۴۰۰ و اکران بنرهای مربوط به این هفته در منطقه ۴، بسیجیان منطقه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرداری تهران حضور خواهند یافت.
او گفت: شناسایی و تعویض تمثال مبارک شهدا ، اهداء گل به کارکنان و مراجعان ساختمان های شهرداری، برگزاری مسابقات مجازی ویژه هفته بسیج با محوریت مکتب "حاج قاسم سلیمانی "و گام دوم انقلاب و برگزاری جلسه اعضای حوزه مقاومت با شهردار منطقه ۴ از جمله برنامه های هفته بسیج است.
سمنانی عنوان کرد: تجدید میثاق با شهدای والامقام و دیدار با خانواده های معزز ایثارگران و شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهد بود.

۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 14595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =