وعده بدون پشتیبانی بودجه‌ای نمی‌دهیم

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران با اشاره به پویش «قرار خدمت» گفت: موضوعی که در بازدیدهای هفتگی از مناطق توجه زیادی به آن توجه می‌شود، این است که قول و وعده‌ای که پشتیبانی نداشته باشد، ندهیم.

لطف‌الله فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درباره بار مالی احتمالی بازدیدهای هفتگی از مناطق در قالب پویش «قرار خدمت» توضیح داد: پیش از بازدید از هر منطقه، نشستی با حضور شهردار تهران، شهردار منطقه و معاونان برگزار و بررسی می‌شود که شرایط بودجه ۱۴۰۰ در منطقه مورد بازدید چگونه است و چه پروژه‌هایی انجام نشده و یا نیمه کاره است.

به گفته او؛ همچنین امکان اینکه اولویت‌بندی این پروژه‌ها وجود دارد یا نه بررسی می‌شود و پیش از آن هم اگر برای پروژه‌ای در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران اعتباری در نظر گرفته شده باشد، تسریع در اتمام آن پروژه دنبال می‌شود.

معاون شهردار تهران، ادامه داد: ممکن است در برخی مناطق هم پروژه‌های جدیدی هم تعریف شود، اما اعتبار آن در بودجه دیده نشده است، بنابراین برای اینکه در بودجه سال ۱۴۰۱ لحاظ شود، برنامه‌ریزی می‌شود.

فروزنده با بیان اینکه گره بسیاری از مسائل در منطقه باز می‌شود، گفت: بسیاری از مشکلات مربوط به مسائل میان مالی و اداری با بودجه یا مالی و اداری با شهرسازی و معماری است که یکسری تصمیمات هم در این رابطه گرفته می‌شود. خوشبختانه موضوعی که در بازدیدهای پویش «قرار خدمت» توجه زیادی به آن توجه می‌شود، این است که قولی که پشتیبانی نداشته باشد، ندهیم. درواقع اگر قول و یا وعده‌ای از سوی مدیریت شهری داده می‌شود یا باید در بودجه ۱۴۰۰ باشد و اگر هم نباشد برای سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی انجام می شود.

۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 14597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =