موفقیت در اجرای کارها در گرو تبیین فرهنگ و تفکر بسیجی است

سید محمد موسوی گفت: موفقیت در اجرای کارها در گرو تبیین فرهنگ و تفکر بسیجی است و در اجرای طرح «تحول در نگهداشت شهر» نیز باید با همین تفکر نسبت به تمام امور شهری احساس وظیفه کنیم و موضوعات شهری را ببینیم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، شهردار منطقه در نشست هماهنگی اجرای طرح «تحول در نگهداشت شهر» که صبح امروز در شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد، با بیان اینکه اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر مهم ترین مأموریت مدیریت شهری در دوره جدید است، گفت: در این طرح و تمام کارهای مدنظر که قرار است انجام دهیم؛ اگر با نگاه بسیجی جلو برویم موفقیت حتمی است. بسیجی یعنی بی تفاوت نبودن. بنابراین، در اجرای طرح "تحول در نگهداشت شهر" نیز باید با همین تفکر نسبت به تمام امور شهری احساس وظیفه کنیم و موضوعات شهری را ببینیم.

موسوی ضمن تأکید بر توجه به قشر کارگر و پرهیز از فشار اضافی به آنان، از مسئولین اجرای طرح خواست نظارت ها استمرار یافته و هدف گذاری و کنترل و ارزیابی به صورت مستمر انجام شود.

در ادامه محمد یارمحمدی، مدیر اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر در این باره گفت: در این طرح نخستین ارزیابی رسمی مدیریت شهری جدید که موجب تصمیم سازی می شود، صورت می گیرد که بسیار حائز اهمیت است.

او با بیان این که طرح تحول نگهداشت شهر مهم ترین مأموریت مدیریت شهری جدید شهر تهران است، افزود: اهداف این طرح که اجرای آن برای یک دوره دو ماهه در تمام مناطق شهر تهران آغاز شده؛ آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقای سطح خدمات به شهروندان و به کارگیری حداکثری ظرفیت پیمانکاران است.

مدیر اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر گفت: از طریق سامانه های ارتباطی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ به عنوان مهم ترین درگاه ارتباطی بین شهروندان و مدیران شهری بیش از ۳۶ هزار مورد ثبت شده است که هزار و ۸۳۷ مورد مربوط به منطقه ۱۱ بوده است.

او همچنین با تأکید بر این که اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر هیچگونه بار اضافی و بودجه ای برای شهر ایجاد نخواهد کرد، یاد آور شد: با استفاده از ظرفیت های موجود تحرک خوبی در شهر ایجاد می شود که دو ماه آینده از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ نتایج این طرح ارزیابی می شود.

۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 14602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =