تقدیر از فعالان ورزش همگانی در منطقه ۷

مراسم تقدیر از مربیان ایستگاه های ورزش شهروندی و کارشناسان ورزش با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۷ و معاون ورزش آقایان سازمان ورزش برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، فائزه دولتی ضمن تبریک روز مربی گفت: ترغیب شهروندان به فعالیت‌های ورزش همگانی از اولویت‌های مدیریت شهری منطقه است تا با ترویج فرهنگ ورزش همگانی، مشکلات ناشی از کم تحرکی را در جامعه به حداقل برسانیم.

او به ظرفیت های ورزشی منطقه از جمله حضور مربیان و کارشناسان با تجربه و متخصص اشاره کرد و افزود: مربیان فعال در ایستگاه های ورزش شهروندی منطقه دارای وجهه مردمی هستند که استفاده ازاین پتانسیل، در جلب مشارکت شهروندان و حضور بیشتر آنها در فعالیت‌های ورزشی اثرگذار است.

در ادامه،‌ سلیمانی معاون ورزش آقایان سازمان ورزش ضمن اشاره به جایگاه مهم مربیان و کارشناسان ورزش در مسیر توسعه ورزش همگانی، از مربیان درخواست کرد تا با همکاری، همفکری و ارایه انتقادات و پیشنهادات سازنده در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه های ورزشی و توسعه ورزش همگانی در بین خانواده ها همراهی کنند.

برنامه تقدیر از مربیان حوزه ورزش همگانی، در آبان ماه ۱۴۰۰ همزمان با روز مربی با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۷ و معاون ورزش آقایان سازمان ورزش برگزار شد و از مربیان ایستگاه‌های تندرستی و کارشناسان ورزش منطقه و ناحیه تجلیل شد.

۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 14652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =