تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی در منطقه ۱۹

ویژه برنامه های فرهنگی و مناسبتی گرامیداشت هفته بسیج در منطقه ۱۹ تشریح شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت با اشاره به تدارک این برنامه ها با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج ابوذر گفت: این برنامه ها با بکارگیری تمام ظرفیت های فرهنگی و بسیج منطقه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به مدت یک هفته برگزار می شود. درهمین راستا ضمن فضاسازی محیطی و آماده سازی منطقه به منظور اجرای این برنامه ها، نمایشگاه عکس با موضوع  بسیج و دفاع مقدس در سراهای محلات برپا می شود. همچنین مسابقه کتابخوانی با موضوع هفته بسیج در کانال های مجازی محلات این منطقه اجرا خواهد شد.
او هفته بسیج را بهترین فرصت برای قدردانی از خدمات بسیحیان نمونه اعلام کرد و افزود: به مناسبت این هفته فعالان طرح شهید سلیمانی نیز مورد تقدیر قرار می گیرند.
هدایت غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و رزمایش و تجمع بسیجیان منطقه در صبحگاه ناحیه بسیج ابوذر را از دیگر برنامه های مناسبتی هفته بسیج دانست و گفت: برپایی همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، اجرای برنامه همایش ائمه جماعات، شرکت در همایش تجمع بسیجیان و نیز برنامه تجمع بسیجیان نوجوان در نماز جمعه مصلی تهران از دیگر برنامه های اجرایی درطول هفته بسیج هستند.
علاوه براین به مناسبت این هفته برنامه های دیگری همچون اجرای گروه سرود در یادمان شهدای گمنام و میادین اصلی، برگزاری مسابقات ورزشی (فوتسال –کشتی- تکواندو)، برپایی جشنواره ایده های برتر (گروه های علمی و جهادی)، حضور مسئولین جهادی در میدان تیر، انجام تست سریع کرونا در حوزه های بسیج و مساجد و ارائه خدمات سلامت محور در قالب مشاوره پزشکی، روان پزشکی و... تدارک دیده شده است.
 

۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 14665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =