اجرای پویش «خیابان هایی برای زندگی در شهر» در منطقه ۷

شهردار منطقه ۷ از اجرای پویش «خیابان هایی برای زندگی در شهر» با اهداف آموزشی و ترویجی برای ایمن سازی معابر محلی، در خیابان بهار شیراز این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی همزمان با آخرین روز از هفته ایمنی در حمل و نقل که به نام «یادبود قربانیان حوادث رانندگی»، نامگذاری شده است، گفت: با هدف آگاهی بخشی عمومی از ابعاد و پیامدهای تصادفات رانندگی و ایمن سازی معابر محلی، پویش «خیابان هایی برای زندگی در شهر با سرعت کمتر از ۳۰ کیلومتر» در خیابان بهار شیراز حد فاصل شریعتی تا سهروردی در منطقه ۷ برگزار شد.

او ادامه داد: این پویش با مشارکت معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل شهرداری تهران، نخبگان و شرکت های خدمات حمل و نقل اشتراکی پاک و هوشمند بیدود، بایک استاپ و رورو به منظور ارائه خدمات ویژه به شهروندان و حضور گروه های مردمی دوچرخه سوار اجرا شد.

حاجوی در پایان با بیان اینکه پویش های مردمی در حوزه ایمنی حمل و نقل یکی از اقدامات مهم برای جلوگیری از وقوع تصادفات شهری است، گفت: با برگزاری این پویش ها که به منظور آگاهی بخشی عمومی و با مشارکت نهادهای مردمی و سازمان ها برگزار می شود، امیدواریم گام موثری در کاهش تعداد قربانیان و تصادفات در معابر محلی شهرمان برداشته شود تا شاهد تردد ایمن عابرین و دوچرخه سواران در این خیابان ها باشیم.

۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
کد خبر: 14712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =