لزوم تسهیل و توسعه نوسازی بافت فرسوده با بسته های تشویقی

شهردار منطقه ۹ با حضور در مسجد رسالت ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء در گفت و گو با شهروندان در جریان مسائل و چالش های محله مهرآبادی جنوبی قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۹، محمد جواد خسروی در این دیدار با اشاره به ساماندهی میدان فتح، گفت: با تدابیر در نظر گرفته شده، ضمن روان سازی ترافیکی غرب پایتخت، از تجمع آسیب های اجتماعی در محوطه میدان جلوگیری خواهد شد.
او در ادامه با اشاره به درصد بالای بافت فرسوده مسکونی منطقه ۹ گفت: بافت فرسوده یکی از عمده ترین چالش های مدیریت شهری در این منطقه است؛ لذا سعی داریم با بسته های تشویقی، زمینه تسهیل و توسعه نوسازی بافت فرسوده را فراهم کنیم.
خسروی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مساجد گفت: سعی داریم با هماهنگی، به صورت ماهیانه جلسه شورای اداری منطقه با حضور روسا و نمایندگان ادارات مسئول در یکی از مساجد برگزار شود تا ضمن هم افزایی، بهترین خدمات به شهروندان شریف محلات ارائه شود.
شهردار منطقه ۹ چالش های مشترک محلات منطقه را نگهداشت شهر با موضوعاتی از جمله، مخازن زباله، فاضلاب شهری و نیز سرانه پایین ورزشی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: از شهروندان درخواست می کنم با پیشنهادات و همفکری، مدیریت شهری را در تدبیر امور شهر یاری کنند، چراکه اداره شهر جزء با همیاری شهروندان ممکن نیست.
در ادامه دیدار شهردار منطقه ۹ با نمازگزاران مسجد رسالت، برخی از شهروندان مسائل و مطالبات خود در حوزه های مختلف اعم از عمرانی و ترافیکی، اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و شهرسازی را طرح کرده و دستورات لازم برای حل مشکلات در چارچوب مقررات صادر شد.
گفتنی است؛ شهردار منطقه ۹ با حضور مستمر بین شهروندان در مساجد غرب تهران، ضمن گفت و گو با شهروندان در جریان مطالبات و مسائل شهری قرار می گیرد.

۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 14729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =