بهسازی ۵۰۰ تابلوی شناسایی معابر و منزل در منطقه ۱۵

۵۰۰ تابلوی شناسایی معابر و منزل در منطقه ۱۵ در هشت ماه نخست سال به همت اداره زیباسازی منطقه در نواحی هفتگانه بهسازی و تعویض شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مالک شجاعی رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: در این راستا ۴۰۰ تابلوی شناسایی معابر طی بازدیدهای انجام شده کارشناسان در معابر فاقد تابلو شناسایی به دلیل مفقودی یا فرسودگی رصد شد یا به درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ شناسایی و نصب شد.

به گفته او، ناحیه ۲ با نصب ۱۰۰ تابلوی شناسایی در میان نواحی هفتگانه بیشترین تعداد بهسازی تابلو شناسایی را داشته است.

شجاعی ادامه داد: ۵ تابلوی معبر نیز در محله های هاشم آباد و شهرک بروجردی به نام معزز شهیدان باباییان، فصیحی، کنگرانی فراهانی، ابراهیمی مقدم و مولایی براساس مصوبه نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران تغییر یافته است.

رئیس اداره زیباسازی منطقه افزود: همچنین ۱۰۰ پلاک منزل نیز در محلات ۲۰ گانه منطقه طی این مدت به درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷  و مراجعه حضوری آنان به این اداره بهسازی شد.

او در ادامه تصریح کرد: توجه به تابلوی شناسایی معابر در ارائه خدمات امدادی، اجتماعی و شهری بسیار اهمیت دارد و از این رو ساماندهی و تعویض تابلوهای سطح منطقه به‌منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از سردرگمی آنان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شجاعی در پایان اظهار امیدواری کرد: با نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان و همچنین دستگاه های خدمت رسان و امداد رسان در مواقع ضروری را رفع کنیم.

۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 14736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =