طرح مطالبات توسعه محور منطقه ۱۹ در شورای شهرداران مناطق

شهردار منطقه ۱۹ در شورای شهرداران مناطق که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد، به طرح مسائل و مطالبات توسعه محور این منطقه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست مشکلات موجود با موقوفه مروی بررسی و مقرر شد مشکلات مطرح شده با ورود شهردار تهران به این موضوع در راستای توسعه منطقه با حفظ منافع شهرداری پیگیری شود.
واگذاری زمین بیمارستان به منظور تسریع در عملیات کلنگ زنی آن در منطقه ۱۹ از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که ضمن موافقت شهردار تهران مقرر شد مکاتبات لازم در این خصوص انجام شود.
مهدی هدایت، شهردار منطقه ۱۹ در ادامه خواستار حل مسائل مربوط به پارک ۱۸۰ هکتاری و خلازیر و ساماندهی آن ها شد که طی تصمیات اخذ شده در این جلسه قرار شد کمیته ویژه ای برای حل مسائل مربوط به شهرسازی و مالکیت این محدوده از منطقه تشکیل شود.  
هدایت همچنین به بحث بازتعریف جدید از بوستان بزرگ ولایت اشاره کرد.  برهمین اساس تصمیم گیری شد تا کاربری های جدید برای این بوستان با مشارکت بخش خصوصی تعریف شود، بطوریکه این کاربری ها کل منطقه را تحت الشعاع قرار داده و شاهد اتفاقات خوبی در مقیاس ملی، فرامنطقه ای و گردشگری ارزان در بوستان ولایت باشیم.
 

۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 14738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =