ارتباط چهره به چهره شهردار منطقه ۹ با نمازگزاران مساجد غرب تهران

شهردار منطقه ۹ همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری مبنی بر حضور مدیران شهری در بین شهروندان و ارتباط چهره به چهره با حضور در مساجد غرب پایتخت، ضمن گفت و گو با نمازگزاران محلات منطقه ۹، در جریان مسائل و مطالبات شهروندان قرار می گیرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، محمد جواد خسروی، شهردار منطقه گفت: به منظور اجرای پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام، جلسات توافق و تفاهم با وزرات دفاع، ارتش و وزرات آموزش و پرورش برگزار شده و سعی داریم تا مقدمات اجرای پروژه را به سرعت فراهم کنیم.
او با قدردانی از صبر، مدارا و همراهی شهروندان منطقه با شهرداری گفت: همراهی شهروندان با مدیریت شهری شرط لازم برای اداره کلانشهر تهران است؛ لذا ضمن تشکر از صبر مردم شریف، صمیمانه همدلی و همراهی ایشان را می طلبم.
مساجد پایگاه مردمی مهار آسیب های اجتماعی در محلات
شهردار منطقه ۹ در ادامه دیدارهای چهره به چهره، مستقیم و مردمی با شهروندان با حضور در  مسجد امام حسین (ع)، به پویش قرارخدمت در رویکرد جدید مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان باعث بهبود ارتباط مدیران و مردم شده است، علاوه بر این در جریان مطالبات و مطلوبات شهروندان قرار می گیریم تا بتوانیم مشکلات را شناسایی کرده و خدمات شایسته ای به مردم ارائه کنیم.
او در ادامه با اشاره به موضوع امنیت اجتماعی گفت: با استفاده از پایگاه های مردمی نظیر بسیج و مساجد و نیز مشارکت شهروندان می توانیم در مهار آسیب های اجتماعی موفق عمل کنیم، مضافا آنکه مساجد می توانند به کانون نشاط بخشی و شادی اجتماعی در کلانشهر تهران تبدیل شوند.
خدمت رسانی بهینه به شهروندان با برگزاری جلسات شورای اداری در مساجد غرب تهران
خسروی با بررسی مشکلات و مسائل محله امام زاده عبدالله(ع) در مسجد امیرالمومنین(ع)، منطقه۹ را منطقه ای غنی از نظر فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: این منطقه به عنوان دروازه غربی پایتخت از امکانات و ظرفیت های متعددی برای رشد و توسعه برخوردار است.
شهردار منطقه ۹ تاکید کرد: به منظور افزایش خدمت رسانی بهینه به شهروندان غرب تهران و افزایش رضایتمندی آنها، نسبت به برگزاری جلسات ماهیانه شورای اداری با حضور روسای ادارات خدمت رسانی نظیر برق، آب، گاز در مساجد منطقه اقدام می شود.
مساجد پایگاهی در راستای ارتقا تعاملات اجتماعی
به منظور بررسی مشکلات و مسائل محله سرآسیاب مهرآباد، شهردار منطقه ۹ با حضور در مسجد امام علی النقی(ع) به چالش های پیش رو در حوزه نگهداشت شهر اشاره کرد و گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف در زمینه نگهداشت شهر نیاز به همراهی و همکاری شهروندان داریم.
خسروی حضور مستمر در مساجد را از رویکرد مدیران شهری برشمرد و اضافه کرد: باید مساجد به جایگاه محوری در محلات بازگردند؛ مسجد پایگاهی است که قطعا در ارتقای تعاملات اجتماعی و ارتباط میان شهروندان با مدیران شهری موثر است.
تسهیل و توسعه نوسازی بافت فرسوده با بسته های تشویقی
محمد جواد خسروی، شهردار منطقه ۹ در دیدار با نمازگزاران مسجد رسالت محله مهرآبادی به درصد بالای بافت فرسوده مسکونی منطقه ۹ گفت: بافت فرسوده یکی از عمده ترین چالش های مدیریت شهری در این منطقه است؛ لذا سعی داریم با بسته های تشویقی، زمینه تسهیل و توسعه نوسازی بافت فرسوده را فراهم کنیم.
او چالش های مشترک محلات منطقه را نگهداشت شهر با موضوعاتی از جمله؛ مخازن زباله، فاضلاب شهری و نیز سرانه پایین ورزشی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: از شهروندان درخواست می کنم با پیشنهادات و همفکری، مدیریت شهری را در تدبیر امور شهر یاری کنند، چراکه اداره شهر جزء با همیاری شهروندان ممکن نیست.

۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 14770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =