همدلی مسئولان برای رفع مشکلات ساکنان منطقه ۱۷

دیدار همزمان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسولان دولتی و شهری در مسجد باب الحوائج محله بلورسازی واقع درمنطقه ۱۷، شب گذشته برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، این دیدار مردمی با حضور علی خضریان نماینده مجلس شورای اسلامی استان تهران و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ، غلامحسین آرام معاون هماهنگی و امورعمران فرمانداری تهران ، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷،معتمدین و  شورایاران برگزار شد.

هدف از برپایی  این نشست  بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان به نیازهای مردم، سرعت بخشی در خدمات رسانی و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات به مردم و دیدار بدون واسطه و  به صورت مستقیم مردم با مسئولان دستگاه های اجرایی منطقه  است.

رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ نیز در دیدار مردمی خود در مسجد باب الحوائج محله بلورسازی گفت: تلاش می کنم برای انجام بهتر مسئولیتم شب و روز فعالیت کنم.

غلامحسین آرام معاون هماهنگی و امور عمران فرمانداری تهران نیز گفت: در تلاش هستیم مشکلات منطقه ۱۷ را به شکل ویژه در فرمانداری تهران مورد بررسی کنیم.

علی خضریان نماینده مجلس نیز در جمع مردمی محله بلورسازی گفت: بافت فرسوده یکی از مهم ترین معضلات محله به حساب می آید که باید به شکل ویژه این موضوع را پیگیری کرد.

۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 14772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =