برگزاری مانور برف روبی در منطقه ٢٠

مانور برف روبی و نمایش آمادگی نیروهای انسانی و تجهیزات برف روبی در منطقه ٢٠ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ به منظور آمادگی برای بارش های زمستان، مانور برف روبی شهرداری این منطقه، صبح روز پنجشنبه ۴ آذر ماه با حضور معاون فرماندار شهرری، ناظر عالی اداره کل خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، ناظر عالی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، شهردار منطقه ٢٠، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، مسئولین نیروی انتظامی، پلیس راهور و آتش‌نشانی و مدیران اجرایی شهرداری منطقه ۲۰ در مجاورت موتوری سنگین این منطقه برگزار شد.

سید محمد ناظم رضوی، شهردار منطقه ۲۰ در این مراسم گفت: در این مانور  که به منظور آمادگی برای مدیریت بارندگی ها و پیشگیری از بروز آبگرفتگی های احتمالی برگزار شد تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان در مواقع بارش برف به نمایش گذاشته شد.

ناظم رضوی ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، توجه به روحیه بالای ایثار در مدیریت شهری جدید، توجه به روحیه جهادی و بسیجی در کارکنان شهرداری منطقه و توجه به اهمیت خدمات رسانی بسیجی و جهادی به شهروندان را مورد تاکید قرار داد.

او با اشاره به تلاش های مستمر نیروهای خدمات شهری برای لایروبی و پاکسازی جوی ها، انهار  و مسیل ها و مجموعه اقدامات پیشگیرانه برای کاهش آب گرفتگی ها و آب ماندگی ها در زمان بارش های فصلی؛ اجرای دقیق طرح تحول نگهداشت شهر را مهم برشمرد.

شهردار منطقه اضافه کرد: در این مانور آمادگی هزار و ۲۰۰ نیروی انسانی با تجهیزات انفرادی، ۶ دستگاه خودروی نمک پاش مکانیزه، ۶ دستگاه کامیون با تیغه برف روب، ۱۰ دستگاه کامیون، ۲۶ دستگاه خاور، ۲ دستگاه بابکت، یک دستگاه گریدر، ۳ دستگاه لودر، ۳ دستگاه جرثقیل و ۲۴دستگاه خودروی پیکاپ شهربان و معبربان برای مقابله با بارش های زمستانی به نمایش گذاشته شد.

او با بیان اینکه به منظور مدیریت بارش های سنگین فصلی، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در ۳ جایگاه و ۱۴ سایت اصلی و فرعی نگهداری شن مخصوص در نواحی هفت گانه منطقه مستقر شده اند، عنوان کرد: ۵ هزار کیسه شن مخصوص در سایت اصلی و  ۲ هزار کیسه در هر یک از سایت های نواحی هفتگانه دپو شده است و ۱۵۰ مخزن زرد رنگ در موقعیت های از قبل تعیین شده مستقر و تعداد  ۵۰ هزار کیسه شن مخصوص نیز برای شارژ مخازن مذکور و سایت های برف روبی مورد استفاده قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۲۰ گفت: سایت های اصلی برف روبی در موتوری سنگین، بزرگراه های شهید آوینی و امام علی (ع) و سایت های فرعی برف روبی در داخل محوطه ساختمان های شهرداری نواحی هفتگانه و معابر اصلی مستقر هستند.

۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 14838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =