تأثیر چشمگیر اجرای طرح شهید سلیمانی بر کاهش مرگ و میر

همزمان با هفته بسیج، مراسم تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی در منطقه ۱۹ با حضور شهردار منطقه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم که با حضور رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو برگزار شد،  مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن تشکر از زحمات فعالان طرح شهید سلیمانی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ارائه خدمات واکسیناسیون به شهروندان بیان کرد: با ورود بسیج به این امر شاهد اتفاقات خوبی در تسریع روند واکسیناسیون و کاهش ابتلا به این بیماری بوده ایم.  
سرهنگ احمد یوسف پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر نیز در این مراسم از همیاری و تلاش شبانه روزی همکاران این طرح و همه افرادی که به نوعی در امر واکسیناسیون شهروندان مشارکت کردند تقدیر و تشکر کرد.  
همچنین، در این مراسم محمدرضا سلمانی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران با تشکر از همکاری شهرداری و بسیج در واکسینه کردن شهروندان علیه کرونا، از کاهش آمار مرگ و میر و پوشش ۹۵ درصدی دوز اول واکسیناسیون در این منطقه خبر داد.
این مسئول به خدمات چشمگیر پایگاه های واکسیناسیون بوستان بزرگ ولایت اشاره کرد و آن را الگویی خوب در امر خدمات رسانی به شهروندان دانست چراکه این مکان نه تنها به ساکنین منطقه ۱۹، بلکه در سطح فرامنطقه ای پذیرای شهروندان و مردم شهرستان های اطراف نیز بود.  
براساس این گزارش در این مراسم از ۹۰ نفر از فعالان طرح شهید سلیمانی تقدیر شد.
 

۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 14843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =