برگزاری لیگ مینی‌فوتبال بانوان شهر تهران در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری نخستین لیگ مینی‌فوتبال بانوان شهر تهران در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه درباره برگذاری مینی لیگ فوتبال بانوان توضیح داد: این مسابقات از روز چهارشنبه ٢٨ مهرماه به مناسبت هفته تربیت بدنی در زمین چمن مصنوعی آتش‌نشان منطقه ۱۲ آغاز شده و تا هفته اول بهمن‌ماه سال جاری با حضور تیم‌هایی از مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران ادامه خواهد داشت.

او افزود: در این دوره از مسابقات که با حضور ٢٠ تیم در رده سنی آزاد برگزار می‌شود، تیم‌ها در ٤ گروه پنج تیمی ابتدا به صورت دوره‌ای و در مرحله بعد به صورت تک‌حذفی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش؛ انجمن مینی‌فوتبال ایران ضمن تشکر و ابراز خرسندی از برگزاری شایسته اولین دوره قهرمانی این مسابقات در کشور و سطح بالای مسابقات و بازتاب قابل تقدیر این رویداد، اعلام کرد که افراد مستعد این دوره از مسابقات شناسایی و در قالب تیم «قلب طهران» به مسابقات رسمی اعزام خواهد شد.

گفتنی است؛ قضاوت این دوره از مسابقات که تا هفته اول بهمن‌ماه، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌ شود، توسط داوران رسمی از هیأت مینی‌فوتبال کشور صورت خواهد گرفت. همچنین، مراسم اختتامیه در بهمن‌ماه به مناسبت گرامی‌داشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

مینی‌فوتبال یا گل‌کوچک، محبوب‌ترین رشته ورزشی آماتور در جهان است و هیچ ارتباطی با فوتبال ندارد. این رشته ورزشی زیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های همگانی است و در زمین چمن مصنوعی یا طبیعی انجام می‌شود که در آن، پنج تا هشت بازیکن می‌توانند در هر تیم بازی کنند.

۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 14856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =