لزوم حمایت و توسعه کارآفرینی در محلات منطقه ۱۰

 شهردار منطقه ۱۰ در بازدید چهار ساعته خود از مراکز اجتماعی و فرهنگی منطقه بر استفاده همه‌جانبه از فرصت‌های عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و تقویت و توسعه سرمایه‌های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، رضا شرفی با همراهی سجاد سبحانی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، شهرداران نواحی ۱و۲ و برخی دیگر از مدیران حوزه اجتماعی از مراکز پایگاه خدمات اجتماعی، مرکز پرتو کودکان کار، موسسه کارآفرینی سما، مجموعه شهربانو و بقایای تاریخی قلعه بریانک بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مراکز قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۰ پس از بازدید و ارائه گزارش از سوی مسئولین مراکز پرتو، پایگاه‌های خدمات اجتماعی و مجموعه شهربانو، ضمن قدردانی از زحمات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و اقدامات صورت گرفته در خصوص حمایت و توسعه کارآفرینی در منطقه، توصیه‌های لازم در راستای ارتقاء خدمات شایسته به شهروندان ساکن در محلات دهگانه و مددجویانی که از این مراکز استفاده می کنند را ارائه داد.

شایان ذکر است؛ شهردار منطقه ۱۰ در جریان بازدید از مرکز پرتو نور سپید هدایت با تعدادی از کودکان مددجوی حاضر در این مراکز به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها و خانواده‌هایشان قرار گرفت.

۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 14892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =