بازدید شهردار منطقه ۱۹ از محلات ناحیه ۲

بازدیدهای دوره ای شهردار منطقه ۱۹ از محلات در راستای اجرای هرچه بهتر طرح تحول نگهداشت شهر، از ناحیه دو این منطقه کلید خورد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه، در راستای شناسایی و رفع مطالبات شهروندان این منطقه، از معابر محلات عبدل آباد، شکوفه و شریعتی شمالی و جنوبی بازدید و ضمن بررسی وضعیت نگهداشت شهر به پیگیری طرح های توسعه محور این محلات پرداخت.
طی این بازدید ۶ ساعته که با همراهی شورایاران، معاونین و شهردار ناحیه ۲ صورت گرفت علاوه بر بررسی مسائل و موضوعات مربوط به نگهداشت محلات، مطالبات مربوط به سراهای محلات از جمله ایزوگام و رفع نواقص فنی پیگیری شد.
اجرای اصلاح هندسی، خط کشی معابر و نصب علائم ترافیکی، اجرای نهر و جدول و بهسازی معابر با پخش آسفالت، تأمین روشنایی بوستان ها و بهبود وضعیت سرویس های بهداشتی و... ازجمله مسائل مطرح شده در این بازدید بود.
در جلسه ای که پس از بازدید در سرای محله شکوفه برگزار شد، برنامه ریزی و اجرای اقدامات لازم برای رفع  بخشی از مطالبات مطرح شده و بکارگیری تمهیدات لازم برای سایر موارد مورد تأکید قرار گرفت.
براساس این گزارش، بازدیدهای میدانی شهردار منطقه ۱۹ در راستای شناسایی و رفع مطالبات شهروندان و توسعه محلات و با محوریت ارتقاء رضایت شهروندان بصورت مستمر در سایر محلات انجام می شود.
 

۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 14893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =