گردهمایی عظیم بسیجیان در منطقه ۱۰

به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج علاوه بر برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان بسیجی، گردهمایی بسیجیان به میزبانی منطقه ۱۰ در مجتمع شهید غنی پور برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، حوزه مقاومت بسیج ۲۲۷ آل طه و ناحیه مقاومت بسیج مقداد، مراسم گردهمایی بسیجیان دریادل با حضور شرفی شهردار منطقه، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، سرهنگ بالیده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد، جعفری فرمانده حوزه بسیج ۲۲ آل طه، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی امام جماعت مسجد زینبیه (س)، دیگر مسئولان و مدیران شهری، خانواده معظم شهدا، جانبازان دفاع مقدس و بسیجیان به همراه سخنرانی، اجرای برنامه های متنوع و تجلیل از فعالان عرصه بسیج در مجتمع شهید غنی پور برگزار شد.

از دیگر برنامه های گرامی‌داشت این ایام می‌توان به برگزاری مراسم تجلیل از بسیجیان شاغل در منطقه از سوی حوزه بسیج منطقه ۱۰ اشاره کرد.

در این برنامه که با حضور جمعی از مسئولان، مدیران و پرسنل بسیجی و شهری در سالن جلسات ساختمان ستادی منطقه برگزار شد، ابتدا علیرضا سلطانی فرمانده حوزه بسیج منطقه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارایه داد.

در ادامه رضا شرفی، شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به فرارسیدن پنجم آذرماه روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره)، این هفته را به تمامی بسیجیان تبریک گفت و افزود: این هفته فرصت مغتنمی است برای بازخوانی مجاهدت‌ها، ایثار و مقاومت‌های بسیجیانی که با از خودگذشتگی خالصانه از این مرزوبوم پاسداری کردند.

او در بخشی از سخنان خود به حضور گرم، پررنگ و همیشگی بسیجیان در صحنه‎‌های انقلاب و تمامی عرصه‌ها اشاره کرد و زنده نگاه‌داشتن فرهنگ کار جهادی، ایثار و ازخودگذشتگی را ضروری قلمداد کرد.

در پایان مراسم شهردار منطقه ضمن آرزوی توفیق سلامتی و بهروزی برای پرسنل بسیجی با ارایه لوح تقدیر و هدیه ای از بسیجیان فعال تقدیر کرد.

۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
کد خبر: 14894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =