همکاری شهرداری تهران و اداره ثبت اسناد زیبادشت

نشست مشترک شهردار منطقه ۲۲ با رییس اداره ثبت اسناد زیبادشت پیرامون بررسی موضوعات مربوط به اسناد، صدور پایان کار و تلاش برای برای داشتن یک ادبیات مشترک برای رفع مشکلات مردم برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت تعامل مثبت شهرداری و اداره ثبت اسناد در تسهیل و تسریع رسیدگی به مطالبات شهروندان، به ارایه توضیحاتی در خصوص افزایش مراجعین در هنگام صدور پایان کار و ضرورت رفع  مشکلات آنان پرداخت.
او همچنین به جزئیاتی درباره وضعیت پرونده بعضی از اراضی تحت مالکیت شهرداری پرداخت و گفت: مدیریت شهری منطقه خواستار افزایش همدلی و هم افزایی با سایر سازمانها و نهادها است تا موانع موجود در جهت خدمت رسانی به شهروندان منطقه کم شود.
محمدی ضمن قدردانی از رئیس اداره ثبت اسناد زیبادشت در همکاری با شهرداری این منطقه و رسیدگی به مطالبات قانونمند شهروندان، بیان کرد: اهتمام و اقدام جدی باهدف حفظ و صیانت از اموال بیت المال و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان همواره از اهداف و اولویت های کاری شهرداری این منطقه بوده است.
‌در ادامه این نشست، کاظم اصلانی رییس اداره ثبت اسناد زیبادشت با بیان اینکه شهرداری و اداره ثبت از نهادهای خدمات رسان به شهروندان هستند، اظهار کرد: تعامل و همکاری فی ما بین این دو نهاد می تواند در پیشبرد اهداف و کسب رضایت شهروندان تأثیر گذار باشد.
او تکریم ارباب رجوع و تسهیل در رسیدگی به درخواست های واصله مبتنی بر موارد قانونی را از اولویت های ویژه اداره ثبت دانست.

۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 14902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =