ارتباط بی‌واسطه با شهروندان مهم‌ترین وظیفه مدیران شهری است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمدجواد خسروی، شهردار منطقه۹ و جمعی از معاونین و مدیران شهری با حضور در مسجد امام جعفرصادق(ع) محله شمشیری ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء با شهروندان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک هفته بسیج، هدف از برگزاری دیدارهای مردمی در مساجد را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: ارتباط بی‌واسطه با شهروندان و رسیدگی به درخواست‌های آن‌ها از مهم‌ترین وظایف مدیران شهری است، از این رو این دیدارها به صورت هفتگی و مستمر در مساجد پایتخت برگزار خواهد شد.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از تلاش های مدیریت شهری در منطقه ۹، خواستار صبر و مدارا و همراهی شهروندان تا رسیدن به وضعیت مطلوب شهری شد.
آقامیری با اشاره به وضعیت بافت فرسوده در منطقه ۹، بازنگری در قوانین و ارائه مشوق های شهرسازی را عامل تسریع نوسازی بافت فرسوده معرفی کرد.
در ادامه محمدجواد خسروی، شهردار منطقه ۹ نیز با اشاره به بافت فرسوده و ضرورت نوسازی آن، گزارشی از وضعیت منطقه، چالش‌ها و مشکلات موجود از جمله مسائل مربوط به نگهداشت شهر، آسیب های اجتماعی، ارتقاء سرانه فضای سبز و وضعیت ترافیکی منطقه ارائه داد.
او در ادامه ساماندهی میدان فتح را از جمله اولویت های مدیریت کلانشهر تهران برشمرد و اضافه کرد: به سرانجام رسیدن پروژه میدان فتح می تواند باعث رفع گره ترافیکی غرب پایتخت شود.
گفتنی است در این دیدار شهروندان مسائل و درخواست‌های خود را طرح کرده و دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات و دغدغه‌های شهروندان از سوی مدیران شهری صادر شد.

۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 14927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =