بسیج جایگاه والایی در جامعه دارد

شهردار منطقه ۲ در مراسم تقدیراز بسیجیان فعال گفت: بسیج از جمله ظرفیت های ارزشمند در جامعه به شمار می رود که از جایگاه والایی برخوردار است .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ،مهدی صالحی در مراسم تقدیر از بسیجیان فعال که  با حضور جانشین بازرسی سپاه ،رئیس صیانت شرعی فرماندهی کل قوا، فرمانده سپاه شهید باهنر و جمعی از فرماندهان سپاه و بسیجیان فعال در مسجد پیامبر اعظم برگزارشد، اظهار کرد: بسیج از بدو تأسیس هیچ گاه یک شغل نبوده و تنها شوق خدمت و ایثار در جامعه بود و تا به امروز نیز این خصلت را حفظ کرده است.
صالحی به ظرفیت عظیم بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: این ظرفیت و پتانسیل که به عنوان یک تشکیلات و سازمان منسجم از یک پایگاه مردمی برخوردار است می تواند به کمک بخش های مختلف کشور بیاید و در خدمت رسانی به مردم نقش مهمی را ایفا کند.
او با بیان اینکه  بسیج و فرهنگ بسیجی جایگاه والایی دارد، عنوان کرد: افرادی که در بسیج حضور دارند با این نگاه وارد عرصه شدند که در جهت خدمت رسانی به مردم و آرمان های نظام و اهداف الهی خود قدم بردارند .
شهردار منطقه۲ با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در استفاده از مشارکت شهروندان در برنامه ها گفت: مشارکت در خدمات رسانی از ویژگی های بسیج است و امید می رود بتوانیم از این ظرفیت به خوبی بهره مند شده  و در جهت خدمت رسانی به مردم گام برداریم.
 

۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 14953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =