برپایی کلاس آموزش دوچرخه سواری بانوان در منطقه ۱۵

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ از آغاز کلاس آموزش دوچرخه سواری شهری ویژه بانوان به همت بوستان ترافیک با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده با اعلام این خبر گفت: این دوره های آموزشی در راستای توسعه حمل و نقل پاک و ترویج وتشویق شهروندان به ویژه بانوان به استفاده از دوچرخه در سفرهای کوتاه درون شهری و محلی برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه ۱۱ سانس آموزشی هر هفته در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه برپا می شود، افزود: یکشنبه ها و سه شنبه ها چهار سانس از ساعت ۹ الی ۱۶ و پنج شنبه ها ۳ سانس از ساعت ۹ الی ۱۲ برای سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برپا می شود.

لواف زاده اضافه کرد: حضور مربی مجرب به منظورآموزش بانوان در هر سانس و استقبال خوب شهروندان از جمله نکات برجسته این دوره آموزش شهروندی است. بوستان ترافیک هم اکنون با ۴۶ دوچرخه فعال با رعایت تمام نکات بهداشتی در خدمت بانوان مراجعه کننده است.

برپایه این گزارش؛ بوستان ترافیک منطقه ۱۵ در ناحیه سه به آدرس خیابان شهید ابراهیمی، خیابان شهید اسماعیلی واقع است و شهروندان علاقه مندان به منظور کسب اطلات بیشتر از دوره کلاس آموزش دوچرخه سواری شهری ویژه بانوان می توانند با شماره تلفن ۳۳۸۹۶۶۵۹ الی ۶۱ تماس بگیرند.

۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 15009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =