اصلاح و ایمن‌سازی ۱۲۰ محور ترافیکی در منطقه ۵

صبح امروز، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ به همراه مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران و معاون حمل‌ونقل ترافیک منطقه ۵ از طرح جهادی اصلاح المان‌های ترافیکی معابر این منطقه بازدید کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۵، مهدی نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ در حاشیه برگزاری مرحله دوم این طرح جهادی گفت: این طرح، دومین طرح جهادی منطقه در حوزه ترافیک به شمار می رود که قرار است در آن همچون طرح قبلی، ۳۵ محور یعنی در هر ناحیه ۵ محور به صورت ویژه بازبینی شود.

او افزود: در این طرح علائم ترافیکی عمودی و افقی مورد بازبینی قرار می گیرد و اگر نیاز به حذف و اضافه، نوسازی یا نصب علائم جدید باشد، ظرف یک ماه آینده براساس یک برنامه ریزی خوب و دقیق به سرانجام خواهد رسید و شاهد ایمن سازی معابر خواهیم بود.

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۵ ادامه داد: در طرح جهادی شماره یک نیز به همین صورت ۳۵ محور را که از محورهای اصلی منطقه به شمار می رفتند در دستور کار خود قرار دادیم و توانستیم اقدامی اساسی و ماندگار را در معابر انجام دهیم. بدین ترتیب، ۷۰ محور در سطح نواحی هفتگانه مورد اصلاح ترافیکی قرار گرفته و می گیرند.

نوروزی در پایان با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته اذعان داشت: همکاران ما در حوزه ترافیک با مشارکت حوزه فنی و عمران، تا کنون بیش از ۵۰ نقطه در سطح منطقه را ایمن سازی کرده اند که بر اساس آمار رسمی پلیس در این نقاط، تصادفات ها به صفر رسیده است.

در ادامه، مهدی گلشنی مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به این طرح جهادی اظهار داشت: اصلاح هرکدام از المان های ترافیکی تضمین کننده جان شهروندان است. ما در حوزه حمل و نقل و ترافیک با جان و مال مردم روبه رو هستیم که خوشبختانه در قالب این طرح در سطح منطقه مناسب سازی و ایمن سازی صورت گرفته است.

او افزود: امیدوارم این فعالیت ها تداوم داشته باشد و از این طرح در سایر مناطق نیز بهره برداری کنیم.

۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 15042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =