بررسی چالش‌ها و مشکلات حریم منطقه ۲۲

جلسه بررسی چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی حریم منطقه ۲۲ به عنوان وسیع‌ترین حریم شهر تهران با مساحت ۱۷۸ کیلومتر مربع، با حضور مدیرکل اداره حریم شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحید رضا محمدی شهردار منطقه در این نشست با تاکید بر شناسایی آسیب های پیش روی حریم منطقه و برنامه ریزی در جهت  پیشگیری آن گفت: صیانت از حریم وظیفه ماست و باید با تمام توان با افراد سودجو و سوءاستفاده گر از حریم برخورد و با حمایت از کشاورزان و بومی های حریم ، مشکلات را حل کنیم.

او ادامه داد: نواحی منطقه که حریم در آن وجود دارد، موظف اند با به کارگیری ظرفیت های موجود در نواحی، بهترین همکاری ها را با اداره  حریم داشته باشد.  

او در خصوص انجام کار ویژه در حریم منطقه و افزایش رضایت مندی و اعتماد مردم حریم، خاطرنشان کرد: با خلاقیت، پروژه های محله محور را برای شهروندانی که در حریم منطقه زندگی می کنند اجرا می کنیم  زیرا ،حریم منطقه ۲۲ ظرفیت های خوبی دارد و با کمک معاونت های عمران و ترافیک می توان حوزه های گردشگری، تفریحی و مسیرهای کوهنوردی را سامان دهیم.

علیرضا صادقی، مدیر کل حریم شهرداری نیز در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات خوب انجام شده در صیانت از حریم منطقه گفت: صیانت از حریم نیازمند همراهی و هم افزایی نهادهای خدمت رسان است و این همدلی باعث رضایت مندی بیشتر مردم حریم می شود.

او ادامه داد: ما باید نگاهی خاص به حریم نشینان داشته باشیم و بهتر عمل کنیم و خدمات بیشتری ارائه بدهیم.

مدیر کل حریم شهر تهران با اشاره به انجام پروژه های خاص در حریم گفت: با هماهنگی ادارات و نهادها می توانیم کارها و پروژه های  خاص از جمله خدمات گردشگری و ایمن سازی حریم را براساس نیاز مردم انجام دهیم تا شهروندان فعالیت ادارات حریم را با دید مثبت نگاه کنند.

۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
کد خبر: 15051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =