لایروبی مناسب نهر آب در خیابان شیخ بهایی جان دختر ۱۳ ساله را نجات داد

با تلاش عوامل اجرایی شهرداری ناحیه یک منطقه ۳ و نیروهای امدادی سازمان آتش‌نشانی، دختر ۱۳ ساله‌ای از غرق‌شدن در نهر پرآب نجات یافت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حسین سیگارودی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: در پی بارندگی های  پنجشنبه  ۱۱ آذر ماه دختر ۱۳ ساله ای که به همراه مادرش از خیابان شیخ بهایی عبور می کرد پس از خروج از خودرو تعادل خود را از دست داده و در درون نهر پر آب ناشی از بارش باران سقوط می کند.  

او ادامه داد: میرزاپور شهردار  و زیدآبادی رییس خدمات شهری، نیک سیما شهردار شب و عوامل اجرایی شهرداری ناحیه یک و نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی به محض اطلاع از این اتفاق به سرعت و در کمترین زمان ممکن وارد عمل شده و این نوجوان را در شرایطی نجات دادند که آب در جریان،  وی را حدود ۴۰۰ متر از مبدا با خود برده بود.

سیگارودی گفت: این دختر ۱۳ ساله که از ناحیه سر و پا دچار جراحت سطحی شده است پس از اقدامات اولیه درمانی توسط کادر اورژانس برای درمان های تکمیلی به نزدیک ترین بیمارستان انتقال یافت.

او عنوان کرد: شهرداری منطقه ۳ به طور مستمر لایروبی نهرها، کانال ها و مسیل ها را در دستور کار خود قرار داده است  و همین آمادگی موجب شد رویدادی که ممکن بود به فاجعه تبدیل شود با تیزهوشی و  واکنش سریع عوامل اجرایی شهرداری ناحیه یک و نیروهای امدادی سازمان ختم به خیر شود.
 

۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 15106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =