افتتاح ورودی دوم ایستگاه مرزداران تا پایان آذر

با تکمیل بخش‌های سازه‌ای و تجهیزاتی، ‌ورودی دوم ایستگاه مرزداران از خط ۶ مترو که در منطقه ۲ واقع شده است، تا پایان ماه جاری افتتاح خواهد شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، ورودی نخست ایستگاه مرزداران، روز ۲۵ اردیبهشت ماه امسال و همزمان با افتتاح ایستگاه اقدسیه از خط ۳ مترو به بهره‌برداری رسید و حالا نوبت به ورودی دوم ایستگاه مذکور رسیده تا به روی مردم گشوده شود؛ این ورودی در ضلع جنوبی خیابان مرزداران و در تقاطع با خیابان سرسبز واقع شده است.

علی مزینانی، مجری خط ۶ مترو تهران با اعلام این مطلب گفت: به دنبال افتتاح ورودی جدید، امکان بهره‌گیری از گالری بین دو ورودی ایستگاه مذکور به عنوان زیرگذر خیابان مرزداران میسر شده و همین امر موجب افزایش ایمنی تردد عابران پیاده می‌شود.

گفتنی است؛ ورودی دوم ایستگاه مرزداران دارای ۲ دستگاه آسانسور برای تسهیل بهره‌مندی افراد کم‌توان جسمی و حرکتی از این ایستگاه و ۸ رشته پله‌برقی است. هزینه عملیات ساختمانی و تجهیزاتی برای راه‌اندازی ورودی دوم ایستگاه مرزداران، مبلغی در حدود ۵۵ میلیارد تومان بوده است.

۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 15112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =