اجرای طرح «تحول نگهداشت شهر» با محوریت منازل خانواده شهدا در منطقه ۱۵

پنجشنبه گذشته اجرای «طرح تحول نگهداشت شهر» از کوچه محل سکونت هفت شهید معزز منطقه ۱۵ آغاز شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ با تاکید بر اینکه هدف مدیریت شهری خدمت خالصانه به مردم است، گفت: «طرح تحول نگهداشت شهر» در سطح محلات با محوریت معابر منتهی به منازل خانواده معظم شهیدان قاسمی، مهدوی، رهبری، موحد، توکلی جم، اشرف، رحیمی و جاوید پور و ۶ کوچه اطراف آن محدوده در نواحی هفتگانه به اجرا درآمد.

او افزود: این طرح فقط مختص خانه شهید نیست بلکه به عنوان تبرک کار از جلوی درب خانه شهیدان آغاز می‌شود ، اما اقدامات تنها مختص آن کوچه نبوده و تمام کوچه‌ها و خیابان‌هایاطرافمحل و ناحیه شامل فعالیت‌ها می‌شوند.

صباغ با اشاره به اینکه اکیپ های نواحی متشکل از  نیروهای خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی است، افزود: رفت و روب، شست و شوی معابر، طعمه گذاری، کندوکوب، هرس درخت، جمع آوری مصالح ساختمانی، رنگ آمیزی معابر، حذف زواید فیزیکی جداره ها، رفع سد معبر،   بهسازی و احداث نهر و  نصب علائم و تجهیزات ترافیکی از جمله این اقدامات در «طرح تحول نگهداشت شهر» است.

شهردار منطقه ۱۵ در پایان اضافه کرد: این طرح با هدف ایجاد تحولی نوین در محلات ۱۹ گانه و ارتقای کیفیت زندگی و رضایت مندی شهروندان جنوب شرق پایتخت به مدت ۲ ماه تا ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت.

برپایه این گزارش؛ سید مهدی صباغ شهردار منطقه ضمن بازدید و نظارت بر اجرای طرح، با خانواده معظم شهدا دیدار کرد و نظرات آنها را برای بهتر اجرا شدن طرح تحول جویا شد.

۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 15126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =