مناسب‌سازی بوستان پرنیان در منطقه ۵ برای تردد معلولان

همزمان با روز جهانی معلولان، مناسب‌سازی بوستان پرنیان توسط شهردار تهران و شهردار منطقه ۵ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، بوستان پرنیان واقع در این منطقه که از مدتی پیش برای استفاده معلولان مناسب سازی شده بود با حضور آنلاین شهردار تهران و سخنرانی شهردار منطقه ۵ به بهره برداری رسید.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در جریان این مراسم گفت: بوستان پرنیان یکی از بوستان هایی هست که به طور کامل مناسب سازی شده و محوطه بوستان، امکانات جنبی بوستان،ست های ورزشی معلولین و سرای محله جنب بوستان برای استفاده معلولان مناسب سازی شده است. این بوستان یکی از چند بوستان منطقه ۵ است که برای معلولان آماده سازی شده است.

او افزود: مساحت این بوستان ۸ هکتار هست و در محله سازمان برنامه جنوبی قرار دارد. از سنوات گذشته تعداد زیادی ازجانبازان عزیز ساکن این محله شدند و با حضور برخی از معلولین تجمیعی در این محله ایجاد شد که با امکان سنجی صورت گرفته این بوستان برای مناسب سازی معلولین واجد شرایط تشخیص داده شد.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: پروژه از زمان ابلاغ در کمتر از یک ماه آماده سازی شد و همه امکانات آماده است و اگر این اهتمام در همه تهران صورت بگیرد شاهد سهولت زندگی این قشر عزیز از جامعه هستیم چرا که معلولیت برای شهروندان نیست و این معلولیت شهر است.

گفتنی است در جریان این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران که به صورت ویدئوکنفرانس و آنلاین با شهردار منطقه ۵ در ارتباط بود ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری منطقه ۵ برای این اقدام بزرگ و ارزشمند، بوستان پرنیان را افتتاح کرد.

۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 15167

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =