اجرای طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه ۱۰

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۰ در راستای اجرای طرح تحول نگهداشت شهر خواستار شناسایی مشکلات و رفع آن ها و مشارکت شهرداران نواحی برای احصاء موارد با هدف افزایش حداکثری رضایتمندی شهروندان شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، حمید ناصحی با اشاره به اجرای طرح تحول نگهداشت شهر به عنوان طرحی جامع در حوزه های خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی، عمران، شهرسازی و ترافیکی گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی با استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت های موجود، طرح تحول نگهداشت شهر با هدف شناسائی، احصا و رفع چالش ها و مشکلات شهروندان در دستور کار منطقه قرار گرفت تا بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

به گفته ناصحی؛ پاکسازی برچسب ها، شست و شوی المان های شهری، لایروبی انهار، نظافت معابر، کندوکوب و هرس درختان، حذف زوائد فیزیکی،  طعمه گذاری جانوران موذی، شست و شو و گندزدایی مخازن و زیرمخزنی ها از اقداماتی است که در کوچه شهیدان والامقام خانه عنقا در ناحیه یک، قربانی دستجردی در ناحیه ۲ و شعبانی واقع در ناحیه ۳ اجرا شد.

بر اساس این گزارش، پس از اجرای طرح مذکور مسئولان منطقه در بازدیدهای جداگانه به دیدار خانواده معظم شهیدان شعبانی و خانه عنقا رفتند و با اهدای لوح و هدیه‌ای از ایشان تجلیل بعمل آوردند.   

۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: 15177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =