سامان‌دهی معابر محل سکونت خانواده‌های شهدا در منطقه ۱۸ آغاز شد

در ادامه اجرای طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه ۱۸، کارویژه «محله شهید؛ آبروی شهر» با محوریت ساماندهی و بهسازی معابر و خیابان‌های اطراف محل سکونت خانواده‌های شهدای منطقه آغاز شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، با نیازسنجی های صورت گرفته و شناسایی مسائل، طرح فوریتی "نگهداشت شهر"  با فعالیت اکیپ های مختلف پاکبانان با محوریت رفع مشکلات و چالش های شهری در بازه زمانی مشخص در سطح منطقه کلید خورده است.

در این طرح با بهسازی محیط های شهری ، پیرایش فضای سبز، نظافت معابر، جمع آوری ضایعات، شناسایی و امحاء کلونی های جانوران موذی ، طعمه گذاری و لکه گیری آسفالت درب منازل خانواده شهدا انجام می شود.

شایان ذکر است؛ در اولین اجرای کارویژه "محله شهید، آبروی شهر" عملیات بهسازی و ساماندهی در اطراف منازل شهدای والامقام محمد علی جهانی در محله فردوس، رحیم عصمتی در محله صادقیه، سعید سعادتمندی در محله یافت آباد شمالی، حاج محسن فرامرزی در محله شاد آباد، شهیدان حسین و عباس جهانگیرخانی در محله خلیج فارس، محسن تولایی در محله شهرک دانش، و شهیدان محسن انتظاری و غلامرضا سعادتی در محله گلدسته انجام شد.

با اجرای طرح تحول نگهداشت شهر، تغییری در خدمت رسانی به شهروندان پایتخت صورت  گرفته است چراکه این طرح، طرحی جامع در حوزه های خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی، عمران، شهرسازی و ترافیکی است و با رویکردی جهادی از ظرفیت های موجود استفاده بهینه و حداکثری می کند.

 بر پایه این گزارش رویکرد ویژه نگهداشت شهر در پنج شنبه های هر هفته که اختصاص به بهسازی معابر اطراف منازل خانواده معظم شهدای منطقه دارد از هفته گذشته آغاز شده و به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 15202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =