تلاش شهرداری منطقه ۱۵ برای رفع بن‌بست بزرگراه شهید شوشتری

سید مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ به‌منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، در مسجد الحسین(ع) محله مسعودیه حاضر و با شهروندان این محله دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه در دیدار با شهروندان محله مسعودیه بر اهمیت نقش حضور و مشارکت شهروندان در محله ها تاکید کرد و گفت: هم افزایی و همراهی شهروندان به عنوان یکی از عناصر دست یابی به اهداف توسعه، به ویژه توسعه ی شهری از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گفته او؛ در راستای جلب مشارکت شهروندان و احیای اعتماد و همراهی آنها طرح میز خدمت با هدف گفتگوی بی واسطه با شهروندان، نخبگان و معتمدین در دوره مدیریت شهری جدید آغاز شده و محله مسعودیه چهارمین محله ای است که در آن دیدار مردمی برپا می شود.

شهردار منطقه درباره رفع بن بست بزرگراه شهید شوشتری برای تسهیل تردد در محله مسعودیه گفت:  بخشی از این بزرگراه  به عنوان دسترسی محله ای در نظر گرفته شده است و به دلیل وجود تعدادی املاک معارض در طرح، با همکاری سازمان املاک شهرداری تهران طرح موضوع کردیم که امیدواریم به زودی به نتایج خوبی برسیم.

صباغ در ادامه به پاسخگویی مسائل و مشکلات شهروندان نظیر ترافیک خیابان شهید قربانی، کمبود روشنایی، عدم امنیت به دلیل کمبود روشنایی، نظافت و جمع آوری زباله های شهری پرداخت و خاطر نشان کرد: تلاش برای رفع مشکل محله وظیفه ماست و تمامی این موضوعات با همکاری شرکت های خدمات رسان انجام خواهد شد.

۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 15211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =