برگزاری برنامه «سفیران نشاط» در متروی تهران

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به مناسبت فرارسیدن روز جهانی معلولین، ویژه‌برنامه "سفیران نشاط" به منظور نمایش توانمندی‌های هنرمندان توان‌یاب در ایوان انتظار میدان حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ سید محمد نقیب ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان گفت: جامعه معلولین عزیز بخشی از مسافران شهر زیرزمینی را شامل می‌شوند و شرکت بهره‌برداری متروی تهران همواره تلاش داشته تا شرایط مطلوب و مناسبی را برای رفاه حال این عزیزان در سامانه حمل و نقل متروی تهران فراهم سازد. 

او تصریح کرد: ویژه برنامه "سفیران نشاط" در راستای نشاط و شادابی معلولان عزیز، به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشارکت کانون سفیران نشاط با حضور جمعی از معلولین و خانواده هایشان برگزار شد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: در این برنامه کودکان و نوجوانان توان‌یاب با اجرای سرود و همخوانی و نمایش با شعار "خواستن توانستن است، ما نشان می‌دهیم که می‌توانیم" میزبان مسافران شهر زیرزمینی بودند و اجرای آنها مورد استقبال حاضرین در برنامه قرار گرفت.

نقیب یاد آور شد نمایشگاه خیریه ای از هنرهای دستی، شامل سفال، نقاشی و خوشنویسی هنرمندان توان‌یاب در حاشیه برگزاری این برنامه برای مسافران شهر زیر زمینی به نمایش گذاشته شد.

۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
کد خبر: 15212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =