پویش یکشنبه‌های تحول در نگهداشت نواحی در منطقه دو آغاز شد

پویش یکشنبه‌های تحول در نگهداشت نواحی۹ گانه با هدف پایش نیازها و مسائل محلات با حضور شهردار و معاونین شهرداری منطقه دو آغاز شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی شهردار منطقه، با اعلام این خبر گفت: طرح تحول نگهداشت شهر ،طرحی خدماتی و فوریتی است تا مدیریت شهری در کنار آن بتواند برای شناسایی مشکلات، مطالعه و بررسی میدانی معضلات شهری و اصلاح امور محله شهری گام بردارد و شهر به استانداردهای تعریف شده نزدیک شود.
او افزود:  در همین راستا همزمان با اجرای این طرح ،پویش یکشنبه های تحول در نگهداشت نواحی با هدف بررسی و احصا دقیق مسائل و مشکلات محلات به صورت میدانی و پیاده اجرا می شود.
شهردار منطقه ۲ گفت: مبنای اجرای این  پویش علاوه بر انجام اقدامات کارشناسی، شناخت مشکلات و رصد نیازهای محلات و بهره مندی از همه ظرفیت های موجود در سطح محلات و بسیج امکانات برای رفع مسائل پیگیری شده در نواحی۹گانه  است.
او افزود: در این طرح  معاونین و مدیران اجرایی براساس مشکلات شناسایی شده به تفکیک نواحی در محلات حاضر شده و با گشت زنی پیاده ، مسائل و نیازها را پایش می کنند.
به گفته صالحی؛ برنامه ریزی دقیق و کارشناسی در اجرای طرح تحول نگهداشت و متناسب با اولویت نیازها از جمله دستاوردهای این پویش است .
او بابیان اینکه پس از شناسایی مشکلات،  روند اجرای مصوبات  توسط تیم رصد پیگیری می شود، افزود: پیش بینی می شود  در این طرح ۲۰۰کیلومتر از معابر منطقه در بازه زمانی ۶۰ روزه به صورت  پیاده توسط مدیران شهری  پایش و رصد شود.
شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه  تمامی امکانات ،تجهیزات سخت افزاری و نیروی انسانی  مدیریت شهری  در این طرح بسیج شده است، گفت: از شهروندان درخواست می شود تا با همراهی و همیاری خود،شهرداری را در اجرای موفق طرح تحول نگهداشت شهر یاری کنند.

۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 15220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =