بهسازی محدوده منازل خانواده شهدای منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ تهران از بهسازی و مناسب‌سازی معابر اطراف منازل شهدا خبر داد و گفت: «طرح تحول نگهداشت شهر» با هدف پاکسازی و شست و شوی معابر منتهی به خانواده معظم شهدا در محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ آغاز شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمدرضا پوریافر با بیان این خبر گفت: طبق دستورالعمل مدیریت شهری «طرح تحول نگهداشت شهر» به منظور آراستگی شهر، افزایش سطح کیفی خدمات و رضایتمندی شهروندان به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران با استفاده بهینه از امکانات در سطح نواحی ۹ گانه در حال انجام است.
او افزود: این طرح از نظافت و آراستگی  از درب خانه شهیدان شروع و کوچه‌های پیرامونی را  شامل می شود و در نهایت، محله را در برمی گیرد.
او در ادامه تصریح کرد: نظافت مخازن، رنگ آمیزی زیرمخزنی ‌ها، تیرهای چراغ برق و دیوارنویسی، رنگ‌های پوششی، لکه گیری آسفالت و سایر موضوعاتی که منجر به ایجاد تحول در محله ها و نواحی شود، از دیگر موضوعات طرح نگهداشت شهر است.
پوریافر خاطرنشان کرد: تلاش می شود به صورت ویژه اقدامات عمرانی و ترافیکی در قالب طرح نگهداشت در محورهای منتهی به منازل خانواده معظم شهدا  اجرا شود.

۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 15250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =