تبدیل تهدید به فرصت‌، مهم‌ترین رویکرد اجرایی در منطقه ۱۹ است

شهرداری منطقه ۱۹ دیروز میزبان جمعی از خبرنگاران و عکاسان رسانه های شهری در برنامه تور عکاسی خبری و بازدید از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این منطقه بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه در این برنامه تبدیل تهدیدها به فرصت ها را محور اصلی برنامه های این شهرداری عنوان کرد و گفت: این منطقه با برخورداری از ظرفیت های متعدد و سرانه فضای سبز بالا، قابلیت اجرای طرح های توسعه محور و ایجاد جذابیت های سرمایه گذاری را دارد و این مهم با توجه به نگاه ویژه شهردار تهران به مناطق جنوبی برای تحقق شعار عدالت با تقسیم یکسان خدمات، همواره در همه برنامه ها و اقدامات مد نظر است.
او اصحاب رسانه را در بازدید از کوره های آجرپزی محدوده ناحیه ۳ همراهی و در حاشیه آن عنوان کرد: این کوره ها بخشی از نقاط بی دفاع شهری محسوب می شود که طی سالهای گذشته به دلیل عدم سیاستگذاری مناسب، جذابیت اقتصادی لازم را برای ورود سرمایه گذاران نداشته اند. با توجه به این موضوع در نظر داریم با استفاده از نظرات نخبگان و سرمایه گذاران طرح های مختلفی با الحاق پیوست های اجتماعی برای تبدیل کوره ها به فرصت در قالب گردشگری، خدماتی، مسکونی و ... تعریف کنیم که بدون شک باعث ایجاد ارزش افزوده شده و به نفع شهروندان و منطقه خواهد بود.
در ادامه این برنامه مهمانان حاضر در تور عکاسی خبری با حضور در محدوده خلازیر از فعالیت ضایعات فروشان این محدوده بازدید و با صاحبان آن ها گفت و گو کردند.  
هدایت در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به تهیه سه سناریو برای خلازیر اظهار کرد: ضرورت دارد برای بخش ضایعات برنامه ای تعریف و برای بخش فروش نیز برنامه ای جداگانه در نظر بگیریم. در همین راستا، تلاش ما این است که برنامه های پیشنهادی مصوب شود.  
در بخش دیگری از برنامه تور عکاسی خبری، اصحاب رسانه با بازدید از بوستان بزرگ ولایت درجریان امکانات و قابلیت های این بوستان که قرار است طرح های توسعه محور مختلفی برای آن تعریف و با مشارکت بخش خصوصی اجرا شود، قرار گرفتند.

۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 15258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =