مناسب‌سازی معابر محله کیانشهر برای تردد توان‌یابان

همزمان با هفته ملی معلولین، پروژه مناسب‌سازی خیابان شهید صالحی با حضور شهردار منطقه ۱۵ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته توان یابان گفت:  در این راستا معبر مناسب سازی شده شهید صالحی حد فاصل بشیر سلیمی تا عزیزخوانی به طول ۶۰۰ متر در محله کیانشهر ناحیه ۳  برای حضور توانیابان به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه بر اهمیت مناسب سازی معابر جهت عبور و مرور روشندلان و معلولان تاکید کرد و افزود: مناسب‌سازی فضاهای شهری برای استفاده آسان و مستقل افراد معلول، سالمند، جانباز و کم‌توان جسمی و حرکتی ضرورتی است و به عنوان یکی از سیاست‌های کلان و اجرایی شهرداری منطقه ۱۵ در اولویت قرار دارد.

او در ادامه به ۸ محور مناسب سازی شده برای نردد معلولان اشاره کرد و گفت: خیابان های عباس کاشی، راستی سنگری، ضلع غرب  و شرق خیابان انورزاده، خیابان منصور، بلوار امام رضا(ع) و خیابان صالحی در مجموع به طول ۳ هزار و ۹۵۰ متر مناسب سازی و برای حضور معلولین مهیا شد.

شهردار منطقه اضافه کرد: ۲۷ تقاطع نیز در سطح معابر نواحی هفتگانه با علائم حسی مناسب سازی شدند.

براساس این گزارش؛ معبر مناسب سازی شده شهید صالحی در راستای گرامیداشت هفته معلولین با حضور شهردار، معاونین شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی، شهردار ناحیه ۳، اعضای انجمن معلولان کیانشهر و دبیران شورایاری ناحیه ۳ به بهره برداری رسید.

۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 15317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =