پرستاران، جهادگران پیشتاز عرصه سلامت هستند

شهردار منطقه ۲ به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان حضرت رسول(ص) و مرکز توانبخشی کودکان معلول ذهنی فرخنده از پرستاران و کادر درمان تقدیر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی در حاشیه این دیدار گفت: ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار فرصت مناسبی است تا آن‌گونه‌ که شایسته است از زحمات کادر درمان و به‌ویژه پرستاران عزیزمان قدردانی کنیم.
او با اشاره به اینکه مردم کشور در هر دوره از تاریخ شاهد ایثارگری گروهی از هموطنان هستند، گفت: بعد ازایثارگری های بسیجیان در دوران دفاع مقدس و جهادگران در دوران آبادانی ، در دوسال گذشته جامعه ایثارگری کادر درمان را شاهد بود.
او افزود: با همه‌گیری بیماری کرونا مدافعان سلامت همچون مدافعان امنیت برای حفاظت از مردم از جان و دل مایه گذاشتند و در  این ایام مدافعان سلامت با تأسی از اشارت های دوران دفاع مقدس جانفشانی کردند.
صالحی گفت: پرستاری یعنی صبر، فداکاری و بردباری و چه زیبا است این روز با ولادت حضرت زینب (س) همزمان است که خود اسوه صبر، استقامت و فداکاری است.
او افزود:بی‌شک این جهاد و از خود گذشتگی به تأسی از آن بانوی بزرگ، مدالی پر افتخار خواهد شد بر سینه جامعه پرستاری و سالیان دراز در یاد و خاطرات مردم خواهد ماند که آنها چگونه با فداکاری خود  به بسیاری زندگی بخشیدند.
 

۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 15384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =