برگزاری نشست هم‌اندیشی، نوآوری و ایده‌پردازی در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری نشست هم‌اندیشی، نوآوری و ایده‌پردازی در این منطقه با حضور رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، صبح امروز، نشست هم‌اندیشی، نوآوری و ایده‌پردازی منطقه با حضور سیدجعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران و هیأت همراه، امیر یزدی شهردار منطقه، معاونان و اعضای شورایاری برگزار شد.

در این جلسه نخست، بررسی موضوعات عمرانی و ترافیکی منطقه ۱۲ مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت که شورایاران در مورد هر محله به بیان چالش‌ها و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند.

در ادامه، یزدی به بیان ویژگی‌های منطقه ۱۲ پرداخت و گفت: به‌طور قطع این منطقه به عنوان منطقه تاریخی قلب طهران، دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را از دیگر مناطق متمایز می‌کند؛ به همین دلیل در حوزه‌های ترافیکی و عمرانی نیز باید با توجه به همین ویژگی‌ها به تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی پرداخت.

او با اشاره به وضعیت محله هرندی ادامه داد: برای مثال در مورد محله‌ای مانند هرندی که از تراکم بیشتری برخوردار است، نمی‌توان اقدامات عمرانی و ترافیکی‌ای مشابه دیگر محلات انجام داد و این از نکاتی است که با بازنگری در طرح تفصیلی منطقه ۱۲ باید لحاظ شود.

تشکری نیز ضمن یادآوری ارزش‌ها و حساسیت‌های منطقه ۱۲، قول مساعدت در مورد توجه ویژه به مسائل عمرانی و ترافیکی منطقه داد و بیان کرد: کمیسیون عمران و حمل‌ونقل در شورای شهر، دارای کارگروه‌هایی است که این کارگروه‌ها به‌طور تخصصی به موضوعات مختلف می‌پردازند و برای حل مسائل، راهکار ارائه می‌دهند.

او با تأکید بر اینکه اگر طرح‌ها به‌طور تدریجی اجرا شوند آثار و نتایج بهتری خواهند داشت، افزود: اجرای تدریجی و مداوم به همراه مطالعات کافی می‌تواند از بروز نتایج نامطلوب در فرایند انجام کارها جلوگیری کند؛ به همین دلیل هرچقدر زمان بیشتری برای مطالعات و بازنگری صرف شود، دستاوردهای ارزشمندتری نصیب شهر خواهد شد.

۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 15472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =