حل مشکلات بازار گل محلاتی زمانبر است

صادقی با بیان اینکه شهرداری تهران در گزارش خود به شورای شهر پیشنهاداتی درباره ایمن سازی بازار گل محلاتی مطرح کرده است، گفت: بررسی وضعیت بازار گل محلاتی به طور جدی در حال پیگیری است، اما طی کردن مراحل مختلف برای حل مشکلات زمانبر است.

به گزارش شهر، احمد صادقی، عضو شورای اسلامی شهر تهران شهریور ماه ۱۴۰۰ پس از آتش سوزی بازار گل محلاتی در صحن شورا اعلام کرد که قبلا با توجه به شناخت از این محل نسبت به خطرات و عدم ایمنی بازار گل محلاتی هشدار داده و از هفته های پیش از آتش سوزی تیمی را برای رصد این محل و برگزاری جلسات با مجموعه مدیران بازار گل و شهرداری منطقه مستقر کرده است، که سرانجام حین بررسی بازار،  پیش بینی ها درست از آب درآمد و آتش سوزی اتفاق افتاد.

صادقی در ادامه در صحن شورا درخواست کرد که آتش نشانی، سازمان پیشگیری و مدیریت مدیریت بحران و شهرداری منطقه ۱۴ موضوع ایمنی بازار گل محلاتی را در دستور کار خود قرار دهند.

در همین رابطه احمد صادقی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر درباره وضعیت فعلی بازار گل محلاتی گفت: شهرداری تهران در گزارش خود به شورای شهر پیشنهاداتی درباره ایمن سازی و رفع مسائل و مشکلاتی که تا به حال امکان ایمن سازی این بازار را فراهم نکرده بود، مطرح کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: پس از ارائه پیشنهادات مختلف مقرر شده است شورای شهر به طور ویژه مشکلات مربوط به معارضین و عدم همکاری بهره برداران و عدم همکاری دستگاه های مربوطه که مالکین زمین بازار هستند را پیگیری و حل و فصل کند.

صادقی با بیان اینکه قرار است شورای شهر جلسه هماهنگی مربوط به حل مسائل بازار را بین دستگاه های مختلف برگزار کند، افزود: همچنین از مالکین بازار گل درخواست می کند که نسبت به ایمن سازی این بازار اهتمام ویژه داشته باشند تا از اتفاقات ناگوار بعدی جلوگیری شود.

او در ادامه تاکید کرد: بررسی وضعیت بازار گل محلاتی به طور جدی در حال پیگیری است، اما طی کردن مراحل مختلف برای حل مشکلات زمانبر است.

انتهای پیام/

۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 15616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =