تلاش شهرداری منطقه ۱۲ برای رفع آب‌گرفتگی همزمان با بارش باران

شهردار منطقه ۱۲ با حضور میدانی در سطح منطقه در طول مدت بارندگی، از آمادگی همه‌جانبه نیروهای خدمات شهری برای رفع مخاطرات ناشی از نزول باران در منطقه اطمینان حاصل کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی شهردار منطقه دراین باره گفت: نزول رحمت الهی در آستانه فصل زیبای زمستان، فرصت شکرگزاری و قدردانی از این نعمت گران‌بها برای شهر تهران است. برف و باران از جمله زیبایی‌های فصل سرد سال است که سبب طراوت و پاکیزگی شهر و هوای آن می‌شود؛ ازاین‌رو مدیریت شهری در منطقه ۱۲ به عنوان منطقه مرکزی شهر تهران با آمادگی همه‌جانبه در رویارویی با مخاطرات احتمالی، همواره تلاش دارد شهروندان تجربه خوشایندی از این تغییرات آب‌وهوایی دل‌انگیز داشته باشند.

یزدی از حضور میدانی خود در سطح منطقه در طول مدت بارندگی خبر داد و افزود: گروه‌های اجرایی نواحی شش‌گانه از اولین ساعات شروع نزولات آسمانی در سطح معابر محلات حضور مستمر داشته و نسبت رفع آب‌ماندگی و آب‌گرفتگی به‌موقع اقدام کردند تا بستر معابر را برای تردد شهروندان محترم آماده و پاکسازی کنند. از جمله نقاطی مهار آب‌ماندگی در آنها صورت گرفت، خیابان ۱۷ شهریور، مقابل کوچه طباطبایی و رفع آب‌گرفتگی نهر عرضی سرپوشیده خیابان قدیر کاشانی، تقاطع کوچه لباف در محله کوثر بوده است.

او همچنین از استقرار عوامل اجرایی در ورودی کانال‌ها و نقاط حساس همچون خیابان نامجو، تقاطع انقلاب، خیابان مجاهدین اسلام، تقاطع رحمانی‌پور و تقاطع ایران خبر داد و بیان کرد: کنترل نقاط آبگیر محدوده محلات آبشار، قیام و کوثر، حضور عوامل کارگری، خدمات‌شهری و همکاران ۱۳۷ در سطح محلات سنگلج، بازار، سیروس و بازدید از چاه‌های جذبی و انهار به منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی در سطح معابر و رفع آب‌ماندگی و لایروبی و پاکسازی کانال خیام جنوبی، تونل خیام از جمله اقدامات دیگر در این حوزه بوده است.

شهردار قلب طهران، ارائه خدمت صادقانه به مردم منطقه را سرلوحه فعالیت‌های مدیریت شهری این منطقه دانست و ادامه داد: اجرای طرح نگهداشت، بازدید، نظارت و کنترل نقاط آبگیر و حساس ورودی‌های کانال و حوضچه‌ها در منطقه در طول مدت بارندگی به طور کامل انجام گرفت.

۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 15667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =