تجلیل سازمان بهشت زهرا (س) از پدر ۴ شهید خدمت به زائران امام حسین (ع)

مدیران سازمان بهشت حضرت زهرا(س) طی مراسمی از موکب‌دار عراقی که چهار فرزند خود را در مسیر خدمت به زائران ایرانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از دست داده است، تجلیل کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، در این مراسم سعید غضنفری مدیرعامل سازمان طی پیامی به حاج حیدر ابولیث، شیخ قبیله زیداوی بصره گفت: الذین إذا اصابتهم مصیبة قالوا إنا لله و إنا إلیه راجعون.

در این پیام آمده است: چهار فرزند نازنین شما به نام‌های رقیه، لیث، حسین و زینب در مسیر پذیرایی از زائران ایرانی دچار سانحه برق گرفتگی شده و به شهادت رسیدند. مرگ فرزند امتحانی بسیار دشوار برای هر پدر و مادری است و البته خداوند بندگانش را به اندازه صبر آن‌ها امتحان می‌کند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا اضافه کرد: این ضایعه جانگداز قطعا برای خانواده عزتمند و امام حسینی(ع) شما بسیار سخت و دشوار بوده است اما باید به تقدیر الهی گردن نهاد و به رحتمش امیدوار بود.

او افزود: خداوند در آیات مختلف فرموند کسانی که در برابر این امتحانات صبر و بردباری می نمایند، مورد بشارت و نوید الهی خواهند بود. 

غضفنری با بیان اینکه یکی از بهترین عرصه‌های خدمت‌ به بندگان خدا خدمت به مهمانان پروردگار و زائران اماکن شریفی است که خداوند جایگاه آنها را رفیع گردانیده است، گفت: از دست دادن چهار فرزند در راه خدا و خدمت به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) افتخاری ارزنده است و صبر شما بر این داغ، نشانه علاقه مندی به اهل بیت(ع) و پایبندی عملی به سیره و مسیری است که آغاز کرده‌اید. انشاءالله برکات این صبر هم در دنیا و هم در آخرت به خانواده شما خواهد رسید.

۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 15864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =