حضور شهردار تهران در منطقه ۲۲ تهران

شهرداری منطقه ۲۲ روز پنجشنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۰، در راستای پویش قرار خدمت میزبان علیرضا زاکانی شهردار تهران و هیات همراه خواهد بود.

به گزارش شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در سلسله بازدیدهای هفتگی خود از مناطق پایتخت، در هفتمین هفته از اجرای پویش قرار خدمت روز پنجشنبه ۹ دی ماه، به منظور بررسی مشکلات، چالش ها و فرصت های موجود در هر منطقه و برای افزایش سطح رضایتمندی شهروندان از منطقه ۲۲ بازدید می کند.

بر اساس برنامه اعلام شده، شهردار تهران در پویش «قرار خدمت» از ۹ طرح و پروژه فنی و عمرانی، فرهنگی و ورزشی منطقه بازدید میدانی خواهد داشت تا از نزدیک در جریان آخرین وضعیت آن ها قرار بگیرد.

پس از بازدید از طرح ها و پروژه های منطقه ۲۲ شهردار تهران در جلسه ای صمیمی با نخبگان منطقه گفت و گو می کند و از نزدیک شنوای طرح ها، ایده ها و نقطه نظرات آنها جهت بهبود و افزایش سطح کیفی سکونت در منطقه است.

پس از دیدار با نخبگان علیرضا زاکانی شهردار تهران در جلسه شورای معاونین و ارزیابی نظارت ستادی شرکت خواهد کرد تا پس از جمع بندی، مصوبات بازدید از منطقه نهایی شود.

به رسم بازدید های گذشته شهردار تهران برای ادای احترام به مقام شهدا و تجلیل و قدردانی از ایثار خانواده های آن ها در منزل خانواده یکی از شهدای منطقه ۲۲ حضور پیدا می کند.

گفتنی است به دلیل شیوع سویه جدید کرونا حضور در مسجد و دیدار مردمی شهردار تهران در این دوره از پویش قرار خدمت انجام نمی شود.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در ۶ گام قبلی پویش «قرار خدمت» از مناطق ۲۰، ۱۴ ، ۱۶،۳، ۱۷ و ۲ بازدید کرده بود.

انتهای پیام/

۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 16125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =