لزوم تبدیل روددره فرحزاد به مکان تفریحی برای عموم شهروندان

نشست قرارگاه اجتماعی رفع معضلات روددره فرحزاد با حضور شهرداران و مدیران مناطق۲ و ۵، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر و نمایندگان ستاد فرمان امام (ره) ، سازمان بهزیستی و سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، مهدی صالحی شهردار منطقه در  نشست  قرارگاه اجتماعی با اشاره به اینکه رفع معضلات رود دره فرحزاد از جمله مباحث مورد توجه مدیریت شهری است، گفت:  رود دره فرحزاد از جمله ظرفیت های ارزشمند شهری است که به لحاظ رهاشدگی و بی توجهی به بستر آسیب تبدیل شده است. برهمین اساس رفع و ساماندهی این معضلات از اولویت های مدیریت شهری است.

اوافزود: با توجه به مصوبات قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران، رفع معضلات همراه با اصلاح کالبدی فضا در دستور کار قرار دارد که این مساله نیازمند همکاری و مشارکت سایر نهادهای دخیل در حوزه آسیب های اجتماعی است.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به مشارکت در بحث جمع آوری پلاک های قرمز گفت:  امید می رود با همکاری پلیس و مراجع قضایی بتوانیم پلاک های  شناسایی شده  را جمع آوری کرده و بستر حضور مردم در فرحزاد را به عنوان یکی از ظرفیت های تفریحی فراهم کنیم.

لازم به ذکر است شهردار منطقه ۵ درادامه این نشست، باتاکید بر اینکه رفع معضلات دره فرحزاد نیاز به یک اقدام جهادی  و مشارکت همه ارگان ها دارد، اقدامات صورت گرفته و ظرفیت های منطقه ۵ را تشریح کرد.

براساس این گزارش؛ نمایندگان سایر نهادها نیز راهکارهای موثر در رفع معضلات رود دره فرحزاد را مطرح کردند.

۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 16127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =