برگزاری دومین کنگره ملی «شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم» در منطقه ۱۴

ویژه برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار«حاج قاسم سلیمانی» در آستانه سالروز شهادت و با مشارکت و هم‌افزایی دیگر نهادها و مجموعه‌های خدمت‌رسان در دارالمومنین تهران آغاز شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در آستانه دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی دومین نشست ستاد بزرگداشت سردار دلها با حضور مدیران شهری، ادارات و نهادهای خدمت رسان به منظور هم افزایی و انجام هماهنگی های لازم درخصوص برنامه های اجرایی این ایام، در شهرداری منطقه۱۴ برگزار شد.
در این جلسه که با حضور شهردار منطقه، چهره های مذهبی، هنری و مسئولان شهری برگزار شد، بر هماهنگی لازم برای اجرای برنامه‌های میدانی، فضا سازی و برنامه های مشارکتی تاکید شد.
محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ضمن خداقوت به همه حوزه های متولی، برای اجرای این برنامه ها بر استفاده از تمام ظرفیت پای کار  برای افزایش سطح کیفی برنامه های بزرگداشت شهید سردار سلیمانی تاکید کرد.
در این نشست همچنین هماهنگی لازم برای برگزاری دومین کنگره ملی «شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم» که همزمان با سالروز شهادت سردار در مسجد علی بن الحسین(ع) برگزار می شود، صورت گرفت.
سالاری پور با بیان اینکه اخلاص در عمل رفتار، کلام سردار سلیمانی ،مردم دوستی و ولایتمداری ایشان را محبوب قلبها کرد، اظهار داشت: خدمت به مردم همراه با دعای خیر شان توفیقی بزرگ است.
نمایش سردیس سردار شهید از دیگر برنامه های ستاد بزرگداشت سردار دلها بود که با حضور اعضای این ستاد و همچنین هنرمندان و چهره های فرهنگی و هنری در معرض دید عموم قرار گرفت.
جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور شهردار منطقه، مسئولان سپاه و بسیج شهید محلاتی، نیروی انتظامی، بنیاد شهید، پلیس راهور، آموزش و پروش، ادارات و نهادهای مختلف، معاونین و مدیران شهری، معتمدان منطقه در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه۱۴ برگزار شد.

۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 16166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =