افتتاح پروژه بلدیه ابتدای ۱۴۰۱/بهره برداری از پروژه ورودی شمالی مترو صادقیه تا دهه فجر

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در حاشیه مراسم بهره برداری از میدانگاه شهدای صادقیه به تشریح پروژه های در دست اقدام این معاونت پرداخت.

به گزارش خبرنگار شهر، عباس شعبانی، شنبه- ۱۱ دی ۱۴۰۰- در مراسم بهره برداری از میدانگاه شهدای صادقیه درجمع خبرنگاران گفت: پروژه ای مشابه این پروژه هم در ورودی شمالی مترو صادقیه داریم که در تلاش هستیم در دهه فجر به بهره برداری برسد.
معاون فنی  عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه دیگر ما در سال ۱۴۰۱ در منطقه ۸ در خیالستان‌زندگی افتتاح خواهد شد که به واسطه این پروژه دو پهنه شرقی و غربی منطقه ۸ در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به هم متصل می‌ شود. به طوری که مشکل جداشدگی این دو منطقه که به واسطه احداث پروژه بزرگراه امام علی (ع) رخ داد، رفع می گردد.
شعبانی افزود: پروژه دیگر در میدان امام خمینی(ره) معروف به پروژه بلدیه است که هم حوزه میدانگاهی ما را پوشش می دهد و هم ساختمانی که مربوط به شهرداری سابق تهران است را احیا می کند که یک موزه فاخر است.
او بیان کرد: ساختمان این پروژه در حال اتمام است ولی جزئیات زیادی در داخل ساختمان وجود دارد که فکر می‌کنم در ابتدای سال آینده تمام شده به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام//

۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 16197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =